• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155449
+
-

آماربازی

08
بعد از پیروزی 3-1پرسپولیس مقابل مس رفسنجان 3بازیکن سرخپوش در تیم منتخب هفته بیستم قرار گرفتند تا تیم یحیی بیشترین نماینده را در تیم منتخب متریکا داشته باشد. مهدی عبدی زننده 2گل پرسپولیس به نمره 7.99 رسید و بهترین بازیکن تیمش بود. علاوه بر او علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا هم در جمع برترین‌های هفته قرار گرفتند. شجاعی این هفته در نقش تعویض طلایی پرسپولیس ظاهر شد و پاس گل داد. این بازیکن ۲پاس کلیدی و یک شوت در چارچوب به ثبت رساند و نمره 7.76 گرفت. کمال کامیابی‌نیا هم مقابل مس رفسنجان سومین گل این فصل خود را به ثمر رساند. او ۱۰عملکرد دفاعی داشت و ۳بار توسط بازیکنان حریف با خطا متوقف شد.

02
بعد از پرسپولیسی‌ها، تیم نساجی که این هفته صدرنشین را متوقف کرد با 2 نماینده در ترکیب تیم منتخب بیشترین حضور را داشت. علیرضا حقیقی دروازه‌بان و حامد شیری مدافع میانی نساجی نقش پررنگی در کلین‌شیت این تیم مقابل صدرنشین لیگ داشتند و به جمع بهترین‌های هفته راه یافتند. به این ترتیب 5بازیکن از تیم منتخب از 2تیم پرسپولیس و نساجی آمدند و 6بازیکن دیگر از 6تیم مختلف بودند. عارف غلامی که بعد از مدت‌ها به ترکیب استقلال برگشته بود در نخستین حضورش با نمره خوب 7.27 به تیم منتخب رسید. میلاد فخرالدینی (آلومینیوم)، امید نورافکن (سپاهان)، حمید نعمتی (فجرسپاسی)، سعید صادقی (گل‌گهر) و محمد عباس‌زاده (تراکتور) هم دیگر بازیکنان منتخب هفته بیستم بودند.

01
نفر اول بازیکن‌های لیگ بیست‌ویکم سعید صادقی وینگر گل‌گهر است که این هفته هم به رتبه اول جدول بازیکنان رسید و هم رکوردهایش را در همه زمینه‌ها بهتر کرد. صادقی در نیم‌فصل اول طی 15هفته 3بار به تیم منتخب هفته رسیده بود. اما در نیم‌فصل دوم طی فقط 5هفته 4بار در جمع برترین‌ها قرار گرفت و حالا رکورددار حضور در تیم‌های منتخب متریکاست. او در حالی 7بار به تیم منتخب هفته رسیده که نزدیک‌ترین رقیبش یعنی امید نورافکن فقط 5بار در تیم منتخب قرار گرفته و بقیه بازیکنان از عدد4 فراتر نرفته‌اند. در بین تیم‌های لیگ، استقلال رکورددار است چون 29بار در تیم منتخب هفته بازیکن داشته و رکورددار این تیم کوین یامگاست که 4بار در تیم منتخب هفته حاضر بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید