• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155448
+
-

نکته بازی/ هر مسابقه، یک شکایت

لیگ امسال فوتبال ایران خیلی خیلی بامزه شده است. قبلا از تعدد بیانیه‌ها شاکی بودیم، حالا تعدد شکایات هم به موضوع قبلی اضافه شده است. اگر یک مسابقه به پایان برسد و هیچ‌یک از 2 تیم از دست حریف شکایت نکنند، باید خدای خودمان را شکر کنیم. امسال آنقدر شکایت تیم‌ها از هم زیاد بوده که حتی مثال زدن از آنها هم خسته‌کننده است. مخصوصا وقتی استقلال و سپاهان توانستند با شکایت علیه گل‌گهر امتیاز به‌دست بیاورند، بقیه هم دلگرم شدند که همین مسیر را بروند. در آخرین نمونه از این دست، حالا مدیران باشگاه نساجی هم بعد از توقف بدون گل تیم‌شان برابر استقلال از حریف تهرانی شکایت کرده‌اند. چرا؟ چون می‌گویند ویزای کار ژستد و یامگا تمام‌شده بود. منتظر مسابقات بعدی و شکایات بعدی هستیم.

تنها خبر خوب این هفته
استقلال به هیچ‌وجه هفته خوبی را پشت سر نگذاشت. آنها برابر نساجی متوقف شدند و 2امتیاز از دست دادند. پرسپولیس هم بازی‌اش را برد و فاصله‌اش با این تیم را به 3 امتیاز کاهش داد. از سوی دیگر اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت سربازی قطعی شد و بعد هم یزدانی آن مصاحبه تند و افشاگرانه را علیه مدیران باشگاه انجام داد. داستان مصطفی آجورلو و میکروفن قرمز آن خبرنگار هم وجود داشت و کارشناسان داوری هم ادعای آبی‌ها در مورد گم شدن یک پنالتی این تیم برابر نساجی را رد کردند. در چنین شرایطی، تنها خبر خوب هفته، حل مناقشه وریا غفوری با فرهاد مجیدی و بازگشت کاپیتان به تمرینات استقلال بود. انصافا دیگر هواداران طاقت نداشتند شاهد شکل‌گیری دوقطبی وریا- فرهاد باشند.

مثل جونیور نباش
شرزود تمیروف، اهل ازبکستان پس از قبولی در تست‌های پزشکی باشگاه و عقد قرارداد رسمی، در تمرینات سرخپوشان حاضر شد. فعلا در مورد تمیروف نمی‌توان چیزی گفت و باید منتظر نمایش‌های او بمانیم؛ هرچند آمار گلزنی این بازیکن طی سال‌های اخیر فوق‌العاده نبوده است. با همه اینها فقط می‌توان امیدوار بود او شبیه مهاجمان خارجی قبلی پرسپولیس نباشد؛ امثال اوساگونا و جونیور براندائو که هنوز هم اسم‌شان تن و بدن هواداران را می‌لرزاند. این وسط داستان جونیور خیلی بانمک بود. یعنی اگر شما در پیاده‌روهای ریودوژانیرو همینطوری تصادفی توپ را جلوی پای یک عابر پیاده بیندازید، احتمال دارد از جونیور بهتر باشد! مهاجمان قبلی بلایی سر پرسپولیس آورده‌اند که اگر تمیروف4 تا گل بزند، قهرمان باشگاه خواهد شد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید