• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155430
+
-

با مردم/ایجاد تورم سناریوی دشمنان داخلی و خارجی است

تورم اقتصادی کنونی حاصل سناریوی دشمنان داخلی و خارجی است که کمر به سنگ‌اندازی در کشور بسته‌اند وگرنه زندگی با چنین تورم نه با دین و نه با انسانیت سازگاری ندارد. مگر می‌شود آپارتمانی که سال 96فقط 50میلیون بود به میلیارد برسد.
قناعتی از تهران 

سنگبری‌های اصفهان پر از اتباع خارجی شده است
شهرک صنعتی و مسکونی محمود‌آباد اصفهان واقع در ابتدای جاده اصفهان به سمت تهران و بعد از فلکه دانشگاه صنعتی اصفهان که کارخانه‌های سنگبری بسیاری در خیابان‌های اصلی و فرعی آن کار می‌کنند، پر شده از کارگران اتباع خارجی که هیچ‌کدامشان مجوز اقامت ندارند و مدام در حال پنهان شدن از مأموران انتظامی هستند. این وضعیت به جهت تامین امنیت نیازمند رسیدگی با اولویت فوری است.
محمودزاده از اصفهان 

درختان پارک شریعتی در حال خشک شدن هستند
با وجود اینکه بهار در راه است درختان پارک شریعتی منطقه 19به‌دلیل عدم‌رسیدگی کافی، کمبود آبرسانی و هرس نشدن و کود ندادن در حال خشک شدن است. این درختان حتی حریم آبیاری ندارند و اگر آبی در پای آنها ریخته شود هدر می‌رود. در آستانه بهار تقاضا داریم شهرداری منطقه اقدامی برای احیای درختان این پارک کند.
راستگو از تهران

جا ماندگان سهام عدالت و یارانه فراموش نشوند
با توجه به اینکه سهام عدالت از ابتدا به عدالت توزیع نشده است از مسئولان تقاضا داریم فکری برای جاماندگان یارانه و سهام عدالت کنند.
امیدوار از کاشمر

این خبر را به اشتراک بگذارید