• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155428
+
-

پیامک/افزایش سرقت بار کامیون‌ها در یاسوج

به تازگی عده‌ای شرور و سارق در گردنه یاسوج کمین کرده و بار کامیون‌های حمل بار را غارت می‌کنند. تاکنون چند مورد سرقت اتفاق افتاده است که همگی در تاریکی شب بوده است و این وضع باعث نگرانی رانندگان کامیون شده است. از نیروی انتظامی تقاضای تأمین امنیت جاده‌ای در یاسوج را داریم.
شرافتی از یاسوج

آزادسازی سواحل باید به‌کار مردم بیاید
آزادسازی سواحل اقدام ارزشمندی است که شاید روش اجرای آن چندان مطلوب نباشد اما ضروری است و باید ادامه یابد. اما سؤال این است که این آزاد‌سازی‌ها چه زمانی به‌کار مردم خواهد آمد. اگر خانواده‌ای برای استفاده از ساحل آزاد شده از حریم یکی از سازمان‌ها بروند امکان نزدیک شدن به ساحل دریا یا رودخانه را خواهند داشت؟
لاهرودی از تهران

علوم پزشکی زنجان کسی را صاحب خانه نکرد
در سال 77که حقوق من 20هزار تومان بود من و 5 هزار نفر دیگر یک میلیون تومان برای دریافت زمین به شرکت تعاونی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان پرداختیم و هنوز از زمین خبری نیست. در سال81گفتند می‌خواهیم آپارتمان بسازیم من و هزار نفر دیگر یک میلیون دیگر واریز کردیم که آپارتمان بسازند اما در 16سال آجر روی آجر نرفت. د ر سال 97گفتند داریم آپارتمان می‌سازیم و باید 60میلیون بدهید و ماهی 4 میلیون قسط که این کار را هم کردیم. اما از شهریور سال 1400اداره تعاون جلوی کار را گرفت و ظاهرا موضوع مشکلات جدی دارد. کسی هست به داد ما برسد؟
کادر علوم پزشکی زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید