• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 11 اسفند 1400
کد مطلب : 155241
+
-

خبر های کوتاه/برندگان جوایز گیلد2022


بیست‌وهشتمین دوره مراسم جوایز گیلد بازیگران تلویزیون برگزار و در جریان آن جوایزی به منتخبان 15رشته تلویزیونی و سینمایی اهدا شد. به‌گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم «کودا» جایزه گروهی بهترین فیلم این دوره از مراسم را از آن خود کرد و بدل به نخستین فیلمی شد که با گروه عوامل عمدتا ناشنوا، برنده این جایزه می‌شود. ویل اسمیت نیز به‌خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «شاه ریچارد» برنده جایزه بازیگر مرد نقش اصلی شد و جسیکا چاستین نیز به‌دلیل بازی در فیلم «چشمان تامی فای» برنده جایزه بازیگر زن نقش اصلی شد. جیسون سودکیس، بازیگر سریال تد لاسو نیز برنده جایزه بازیگر نقش اول مرد در بخش تلویزیونی شد. در این بخش همچنین ژان اسمارت، جایزه بازیگر اصلی نقش زن را به‌خاطر نقش‌آفرینی در «تد لاسو» دریافت کرد. عوامل سریال تد لاسو همچنین جایزه گروهی بهترین سریال کمدی تلویزیونی را به‌خود اختصاص داد و سریال «وراثت» نیز برنده جایزه گروهی بهترین سریال درام شد.

مایکل داگلاس‌ فرانکلین می‌شود

مایکل داگلاس قرار است در سریالی ساخته اپل تی وی پلاس در نقش بنجامین فرانکلین، یکی از بنیانگذاران آمریکا بازی کند. به‌گزارش هالیوود ریپورتر، کرک الیس که در ساخت سریال «جان آدامز» نیز نقش داشت و به‌خاطر این سریال جایزه امی دریافت کرده بود، در حال نگارش فیلمنامه این سریال جدید درباره سال‌های زندگی بنجامین فرانکلین در فرانسه است. این سریال قرار است با اقتباس از کتاب «راه‌حل عظیم: فرانکلین، فرانسه و تولد آمریکا» اثر استیسی شیف از نویسندگان برنده جایزه معتبر پولیتزر ساخته شود. تیم وان پاتن، فیلمساز و فیلمنامه‌نویس و بازیگر برنده جایزه امی نیز قرار است این مینی‌سریال را کارگردانی کند. مینی‌سریالی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

بتمن جدید می‌آید

تازه‌ترین فیلم بتمن به‌زودی اکران می‌شود.  به گزارش ورایتی، این فیلم با بازی رابرت پتینسون قرار است روز چهارم مارس در سینماهای آمریکا اکران شود و انتظار می‌رود 100 تا 125میلیون دلار فروش کند. اگر این آمار به حقیقت بپیوندند، «بتمن» دومین فیلم دوره پسا شیوع کرونا خواهد بود که در تنها یک آخر هفته، میزان فروشش در گیشه از 100میلیون دلار گذر خواهد کرد. نخستین فیلمی که در دوران پساپاندمی در روزهای اول پس از اکران، بیش از 100میلیون دلار فروش کرد فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بود. میزان فروش این فیلم در روزهای اول پس از اکران به 260میلیون دلار رسید. با توجه به نقدهای مثبت اولیه که به فیلم «بتمن» شده، شگفت‌آور نخواهد بود که این فیلم بتواند در 3روز اول پس از اکران، دست‌کم 140میلیون دلار در گیشه فروش کند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید