• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 اسفند 1400
کد مطلب : 155106
+
-

با مردم/جاده روستای پاکم از 15سال قبل مسدود است


جاده روستای پاکم از توابع دهستان سیاهو در بخش مرکزی بندرعباس در هرمزگان از 15سال قبل مسدود شده و هیچ ارگان و سازمانی نسبت به بازگشایی آن اقدام نکرده است. اهالی روستا سال‌هاست درگیر نامه‌نگاری و کاغذ‌بازی هستند درحالی‌که اختصاص یک بلدوزر و مقداری بودجه به سادگی راه اصلی روستا را باز می‌کند.
ابراهیم به نمایندگی از اهالی پاکم

اپراتورهای 137اصفهان بی‌تفاوت و بی‌حوصله هستند

اغلب اپراتورهای 137اصفهان با بی‌تفاوتی و بی‌حوصلگی محض آن هم بعد از نیم‌ساعت تلاش تماس‌گیرنده به تلفن پاسخ می‌دهند و تماس با این سامانه فقط تلف کردن وقت است. مسئولان شهری اصفهان فکری برای بهبود عملکرد سامانه 137اصفهان کنند.
کهنسال از اصفهان 

پلیس‌یارهای خواب‌آلود توجیه شوند

چند شب قبل با رد شدن از میدان 16نارمک دیدم که نگهبان داخل کیوسک خواب بود. این در حالی است که به تازگی کابل‌های این خیابان به سرقت رفته و مسئولان جایگزین کرده‌اند و اهالی هم با کمک گرفتن از پلیس‌یار سعی در تامین امنیت بیشتر کرده‌اند. آیا نباید پلیس‌یارها نسبت به هوشیاری در سر پست خود توجیه شوند؟ آنها برای چه چیزی حقوق می‌گیرند؟
شاکری از نارمک تهران

پیامک
حمله به اوکراین چهره واقعی غرب را نشان داد

تنها گذاشتن اوکراین در حمله و جنگ از سوی روسیه زنگ خطر و درس عبرتی است برای همسایگان عرب ما که دلشان را به همراهی و وعده و وعید‌های غرب و آمریکا خوش کرده‌اند.
بیات از تهران 

داروی گلوتناز بیماران سلیاکی تولید یا وارد شود

در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارویی به نام گلوتناز هست که بیماران سلیاکی می‌توانند استفاده کنند تا از عوارض دردناک بیماری سلیاک در امان بمانند و با خوردن همه مواد غذایی از سوء‌تغذیه در امان بمانند. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا داریم این دارو را به کشور وارد کنند یا تولیدکنندگان داخلی را به ساخت آن تشویق کنند.
اکبر از کرج

درختان خیابان‌های فرعی هرس شوند

درختان در خیابان‌های فرعی اغلب فراموش شده و به موقع هرس و آبیاری نمی‌شوند. با توجه به اینکه همه مردم عوارض شهری می‌پردازند توقع این است که به همه درختان و فضاهای سبز توجه شود یا اینکه مثل کشورهای پیشرفته زیباسازی فضای سبز مقابل هر خانه بر عهده ساکنان آن بوده و در این خصوص قوانین وجود داشته باشد.
قویدل از تهران

ایمیل
موتورسیکلت‌ها هم پول طرح ترافیک بدهند

درحالی‌که خودروها مجبور هستند پول طرح ترافیک بدهند و چه بسا خودروی گران‌قیمتی که آلایندگی چندانی هم برای شهر ندارد پشت طرح ترافیک معطل است اما موتورسیکلت آلاینده به راحتی وارد محدوده طرح می‌شود. در اجرای طرح ترافیک باید عدالت هم باشد و آنکه آلاینده‌تر است پول بیشتری بدهد.
طیبی از تهران 

نا امنی در بزرگراه غدیر بیداد می‌کند
مدتی است ما رانندگان خودروهای سنگین را تشویق به تردد از بزرگراه غدیر می‌کنند درحالی‌که در مسیر طولانی این بزرگراه ناامنی هست و اگر امنیت آن تامین نشود تردد از آن به قیمت جان تمام می‌شود. به تازگی دیده شده عده‌ای با نارنجک‌های دست‌ساز خودروهای عبوری را متوقف کرده و ضمن ایجاد رعب و وحشت آنها را غارت می‌کنند. 
حیدری از هشتگرد

این خبر را به اشتراک بگذارید