• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 5 اسفند 1400
کد مطلب : 154839
+
-

با مردم/زیر سؤال بردن جایگاه مجلس کار درستی نیست

مجلس شورای اسلامی بی‌شک عصاره ملت و در راس امور است. بنابراین اگر تأیید یا تصویب طرحی موجب خرسندی یا ناخرسندی عده‌ای از هموطنان می‌شود دلیل زیر سؤال بردن این رکن مهم دمکراسی نیست.
ابوذری از تهران

استفاده از اینترنت باید قانونمند شود
محدود کردن اینترنت نمی‌تواند کار درستی باشد اما قانونمند کردن آن قطعا در جهت حفظ سلامت جامعه در ابعاد مختلف امری ضروری و لازم است. بنابراین نباید با تصویب قانون و اجرای آن برای سلامت مردم مخالف بود.
زمان‌آبادی از مشهد

تکنولوژی‌های جدید اجازه محدودسازی اینترنت را نمی‌دهد
امروز در جهان هر روز یک تکنولوژی جدید عرضه می‌شود و نمی‌توان تک‌تک آنها را محدود و ممنوع کرد. بهترین راه برای استفاده از ابزارهای کارآمد و به روز مشارکت در تقویت اینترنت و جلوگیری از محدودسازی آن و قرار دادن قوانین عاقلانه و قابل‌قبول برای گروه‌های سنی خاص است.
شیدا از تهران 

زمین ورودی مسکن مهر رشت غیرقانونی تصرف شد
زمینی واقع در سمت چپ ورودی مسکن مهر شهر رشت که متعلق به تامین اجتماعی است به‌صورت غیرقانونی توسط عده‌ای از مردم تصرف و یک‌شبه در آن خانه و مغازه ساخته شد. همچنان هم شب‌ها در حال ساخت‌وساز هستند و این روال قطعا به شهر لطمه وارد می‌کند. چرا تامین اجتماعی به‌دنبال ملک خود نیست؟
شهروند از رشت

باجه‌های بانک‌ها اغلب غیرفعال هستند
درحالی‌که هر بانک متوسط حداقل   6 باجه دارد، در اغلب بانک‌ها عملا دو باجه فعال است و باقی باجه‌ها با مشغولیتی که ما نمی‌دانیم چیست از پاسخگویی طفره می‌روند. نظارت بر این موضوع قطعا باعث کارگشایی مردم است.
مجتبی گروس از تهران 

چرا عینک طبی از بیمه تکمیلی تامین‌اجتماعی خارج شده است
یکی از نیازهای شخصی بسیاری از بازنشستگان عینک طبی است که چشم‌پزشکان محترم برایشان تجویز می‌کنند، ولی بعضی از شرکت‌های بیمه تکمیلی مانند بیمه آتیه‌سازان حافظ که تنها شرکت بیمه مجاز برای بازنشستگان بیمه تامین‌اجتماعی است آن ‌را شامل بیمه تکمیلی خود نمی‌داند، چرا؟!
محمود بلیغیان از اصفهان

سراسر خیابان صمدی شهرری را سدمعبر کرده‌اند
متأسفانه کاسبان با قراردادن وسایل و کالاها یا اجاره دادن جلوی مغازه خود به دستفروشان باعث سد‌معبر دائمی در خیابان صمدی شهرری شده‌اند. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.
سمیعی از شهرری

ارقام ناچیز بیمه تکمیلی در یک‌ماه پرداخت نمی‌شوند
درحالی‌که مسئولان ارشد گفته‌اند که ارقام زیر 2میلیون تومان در بیمه‌های تکمیلی در کمتر از یک‌ماه پرداخت شوند بیمه‌ها از این امر تخطی کردند و گاه چند‌ماه برای چندصد‌هزار تومان بیمه‌شدگان را معطل می‌کنند.
لیوارجانی از اهواز

درختان با دوام و مناسب در تهران بکارند
ایجاد و نگهداری فضای سبز بحثی است که نیازمند برنامه‌ریزی و زیرساخت کافی‌ است. با توجه به کم‌آبی در جهان و ایران به‌خصوص شهر تهران، تقاضا این است که از انجام کارهای موقتی و سرهم‌بندی شده در امور درخت‌کاری که موجب هدررفت آب و هزینه می‌شود خودداری شده و اقدام به کاشت گونه‌های بادوام و مناسب خاک و اقلیم تهران شود.
سادات عنبری از تهران 

تسهیلات ساخت زلزله‌زدگان سی‌سخت معلق شده است
قرار بود 180میلیون تومان تسهیلات برای ساخت هر واحد احداثی آسیب‌دیده در زلزله سی‌سخت منظور شود. جدای داستان‌های ضمانت و غیره، نحوه اعطای تسهیلات اینگونه بود که در اقساط ۱۰ و ۲۰میلیون تومانی و از بانک‌های مختلف پرداخت می‌شد و دریافت‌کنندگان بین چند بانک و کاغذبازی‌های ضامن و غیره سرگردان بودند. به تازگی نیز گفته‌اند وامی برای پرداخت ندارند! تکلیف افراد بی‌خانه که در زلزله آسیب دیده و هنوز خانه ندارند چیست؟
رشیدی از سی‌سخت

سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر تهران احداث شود
چرا در تهران به اندازه کافی سرویس بهداشتی وجود ندارد. برخی نقاط نیز که از قبل سرویس بهداشتی داشته‌اند یا بسته هستند یا بسیار کثیف و غیرقابل‌استفاده. لطفا مسئولان شهری و خیّران در این خصوص اقدام کنند.
زمانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید