• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 2 اسفند 1400
کد مطلب : 154407
+
-

آماربازی

04
تیم استقلال با داشتن 4بازیکن در تیم منتخب هفته هجدهم رکورددار شد. امیرحسین حسین‌زاده که با نمره 7.98 بهترین بازیکن هفته بود. کوین یامگا هم نمره 7.51 گرفت و در بخش هجومی تیم منتخب هفته جایی برای خودش دست‌وپا کرد. سیاوش یزدانی و مرادمند، زوج خط دفاعی هم در هفته‌ای که به‌خاطر خدمت سربازی و... سوژه شده‌اند با نمرات 7.49 و 7.39 بهترین مدافعان میانی لیگ برتر بودند و در قلب خط دفاعی تیم منتخب قرار گرفتند. استقلال که در جریان برتری یک بر صفر مقابل تراکتور با نمره فنی 7.7 بهترین تیم هفته هم شده بود با این 4بازیکن بیشترین نماینده را در تیم منتخب هم داشت. تیم مجیدی همچنین با 7شوت داخل چارچوب بهترین تیم هفته در این زمینه بود.

07
به جز استقلال هیچ تیم دیگری در این هفته نتوانست بیش از یک نماینده در تیم منتخب داشته باشد. به این ترتیب در کنار 4بازیکن استقلال، 7بازیکن دیگر از 7تیم مختلف به تیم منتخب هفته هجدهم آمدند. فرزین گروسیان (صنعت‌نفت) با 4مهار بهترین بازیکن دیدار فجرسپاسی با صنعت‌نفت شد و درون دروازه تیم منتخب هفته جای گرفت. مهدی ترکمان (مس رفسنجان) در بازی با فولاد دومین پاس گل این فصلش را داد و بهترین مدافع چپ هفته شد. در دفاع راست مسعود کاظمین (پدیده) بهترین بود که در نخستین پیروزی فصل تیمش پاس گل داد. سعید صادقی (گل‌گهر) برای دومین هفته متوالی در خط میانی تیم منتخب قرار گرفت و مجتبی حقدوست (پیکان) هم با گلزنی در این هفته کنار او ایستاد. در خط حمله هم خلعتبری (فولاد) و پاکدل (پرسپولیس) قرار گرفتند که هر دو به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین آمدند و برای تیم‌شان گل زدند.

05
سعید صادقی طی 18هفته گذشته 5بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته و از این لحاظ رکورددار فصل جاری است. هافبک خوش‌تکنیک گل‌گهر طی 16مسابقه‌ای که به زمین رفته 4گل و 4پاس گل برای تیمش داشته و با میانگین نمره 7.04 در سایت متریکا دوازدهمین بازیکن برتر فصل جاری تا این مقطع بوده است. صادقی در 2 هفته اخیر روی 3گل از 4گل تیمش تأثیر داشته و در هر دو بازی هم برترین بازیکن زمین شده است. بعد از او، کوین یامگا (استقلال)، آذرباد (مس رفسنجان)، گولسیانی، نورافکن و اسماعیلی‌فر (سپاهان) هر کدام 4بار در تیم‌های منتخب هفته حضور داشته‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید