• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 1 اسفند 1400
کد مطلب : 154333
+
-

نکته بازی/ برای شما که هیچ‌کدام مهم نیست

قبل از بازی این هفته تراکتور و استقلال، سولدو، سرمربی تیم تبریزی گفته بود:«استقلال در این فصل ثابت کرده بیشتر از بازی زیبا، به کسب 3امتیاز اهمیت می‌دهد.» خب ممکن است این ادعا درست باشد. خیلی‌ها هم همین نقد را به عملکرد تیم مجیدی وارد می‌دانند. با این حال خوشبختی خود سولدو و تیمش در این است که نه به بازی زیبا اهمیت می‌دهد و نه به 3امتیاز! یعنی کافی است شما به همین نمایش تراکتور برابر استقلال نگاه کنید؛ انگار 11رهگذر را برای نخستین بار کنار هم قرار داده بودند و برای سلامتی فوتبال بازی می‌کردند. تراکتور هیچ نشانی از یک تیم لیگ برتری نداشت و با این کیفیت اگر سقوط هم بکند، کسی تعجب نخواهد کرد. طبیعتا یکی از مقصران این وضع هم کادرفنی است.

این هم از تشنج امروز
از اول فصل اگر دنبال کنید، حتی یک نشست خبری را هم پیدا نمی‌کنید که فرهاد مجیدی بدون چالش و اصطکاک و جواب‌های سر بالا آن را پشت سر گذاشته باشد. این قاعده در تبریز هم رعایت شد و سرمربی استقلال فضا را متشنج کرد. از او می‌پرسند تیمش خوب بازی نمی‌کند، اما خوب نتیجه می‌گیرد. مجیدی جواب می‌دهد این سؤال‌ها هدایت‌شده است. از او می‌پرسند داستان سربازی سیاوش یزدانی و مرادمند چیست؟ جواب می‌دهد به من مربوط نیست. از او می‌پرسند چرا وریا غفوری و ارسلان مطهری کمتر بازی می‌کنند؟ جواب می‌دهد به شما مربوط نیست... آقا اگر واقعا اینقدر اذیت می‌شوی، در کنفرانس‌ها شرکت نکن. خب فلسفه این نشست‌ها همین است دیگر. شما انتظار داری خبرنگار چه سؤالی بپرسد؟ اصلا اگر دوست داری خودت بپرس، خودت هم جواب بده.

آن مصاحبه را هم سرپرست کرد؟
در ادامه رفتارهای حاشیه‌ساز رشید مظاهری، این بار استفاده او از پیراهن قرمز در بازی سپاهان و هوادار بحث‌برانگیز شده است. گلر سابق استقلال که هفته گذشته هم یک مصاحبه کنایه‌آمیز علیه این تیم انجام داد، این هفته برابر هوادار از پیراهن قرمز رنگ استفاده کرد تا دوباره در کانون حواشی قرار بگیرد. رشید البته در این مورد توضیح داد و گفت: «فکر می‌کنم پیراهنم زرشکی بود. بعد هم هر لباسی را که سرپرست تیم بدهد من از آن استفاده می‌کنم و در این مورد او تصمیم گرفت. به این چیزها فکر نمی‌کنم.» خب البته راحت‌تر می‌شد این حرف‌ها را قبول کرد، اگر مصاحبه هفته گذشته در کار نبود. آیا پس از مسابقه با نفت مسجدسلیمان هم سرپرست سپاهان گفت مصاحبه کنی و هر چه دوست داری به استقلال بگویی؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید