• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 28 بهمن 1400
کد مطلب : 154135
+
-

خبرها/ واردات موبایل با صادرات خشکبار

انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اعلام کرد: با مصوبه کارگروه هماهنگی سیاست‌های ارزی و تجاری مقرر شده تهاتر ارز صادرات خشکبار با واردات موبایل بالای 300دلار صورت گیرد. بنابراین از هفته آینده این مصوبه برای کل برند آیفون و سری‌های N و S و Z سامسونگ اجرا می‌شود و مدل‌های یادشده با قیمت ارز آزاد وارد کشور خواهد شد.

  شنبه؛ آخرین‌مهلت ثبت کارت‌خوان‌ها
براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، دارندگان کارت‌خوان تا پایان ماه جاری (شنبه) فرصت دارند که به درگاه ملی خدمات الکترونیک این سازمان مراجعه و ثبت‌نام کنند؛ چراکه بعد از اتمام این فرصت، بانک مرکزی نسبت به غیرفعال کردن تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، اقدام خواهد کرد.

  تعیین تکلیف سود سهام عدالت متوفیان
سود سال1399 سهامداران عدالت قرار است تا آخر سال واریز شود. در این میان حدود 3 میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت فوت کرده‌اند و وراث این افراد برای دریافت سود سهام شخص متوفی، باید ضمن اینکه امور مربوط به انحصار ورثه را انجام می‌دهند، در انتظار راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تقسیم سود سهام متوفی به وراث بمانند. پس از راه‌اندازی این سامانه سود سهام عدالت فرد متوفی، براساس انحصار ورثه، به‌حساب ورثه واریز می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید