• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 بهمن 1400
کد مطلب : 154004
+
-

آماربازی

9.24
سجاد شهباززاده با کسب نمره 9.24 از سایت متریکا، بهترین بازیکن هفته هفدهم و نخستین بازیکن این فصل شد که از متریکا نمره بالای ۹ دریافت می‌کند. سجاد این هفته در بازی با نفت مسجدسلیمان علاوه بر گلی که زد، یک پاس گل هم داد و با ۴پاس کلیدی در خلق موقعیت هم بسیار موفق نشان داد. جالب اینجاست که شهباززاده درخشان‌ترین بازی‌های این فصل خودش را در 2بازی رفت و برگشت مقابل همین نفت مسجدسلیمان انجام داده است. آقای گل فصل گذشته در فصل جاری 3گل زده که هر 3گل را مقابل همین حریف به ثمر رسانده است. او در بازی رفت 2گل زد و نمره 8.44 گرفت و در بازی برگشت با یک گل و 2پاس گل به نمره 9.24 رسید. اینها بهترین نمرات سجاد در لیگ21بوده‌اند.

7.71
محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتور با کسب نمره 7.71 در بازی این هفته تیمش مقابل نفت آبادان به‌عنوان بهترین دروازه‌بان هفته هفدهم برگزیده شد. با وجود شکست یک بر صفر تراکتور در این بازی، اخباری با مهار 7شوت از 8شوت داخل چارچوب حریف به نمره خوب 7.71 رسید و بالاتر از طالب ریکانی، گلزن میزبان، بهترین بازیکن این میدان هم لقب گرفت. بعد از اخباری، دومین دروازه‌بان برتر این هفته سیدحسین حسینی بود که در مقابل ذوب‌آهن به‌خوبی از دروازه استقلال حراست کرد و با مهار هر 3 ضربه ذوبی‌ها به نهمین کلین‌شیت خود در فصل جاری رسید. هیچ دروازه‌بانی در لیگ بیست‌ویکم بیشتر از حسینی کلین‌شیت نداشته است.

7.70
تیم پرسپولیس با نمره فنی 7.70 از 10 توانست عنوان بهترین تیم هفته هفدهم لیگ برتر را از آن خودش کند. سرخپوشان این هفته در مقابل نساجی توفانی‌ترین شروع خود در یک بازی در تاریخ لیگ برتر را تجربه کردند و برای نخستین‌بار تا دقیقه۷ موفق به زدن ۲گل شدند. پرسپولیس در این مسابقه بسیار فرصت‌طلب نشان داد و 25درصد شوت‌های شاگردان یحیی گل‌محمدی به تور نشست. قهرمان 5ساله لیگ همچنین امیدگل ۲.۲۷ را در این بازی ثبت کرد که رکورد این تیم در این فصل است. پرسپولیس با این کارنامه موفق شد برای نخستین‌بار در لیگ برتر نساجی را خارج از تهران مغلوب کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید