• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 بهمن 1400
کد مطلب : 154032
+
-

فوتبال ایران/بازگشت ترابی، جراحی نعمتی

سرخپوشان پایتخت دیروز یک تمرین سبک را به‌مدت 60دقیقه برگزار کردند و نکته مهم در تمرین دیروز بازگشت مهدی ترابی بود. ترابی بعد از تست منفی آزمایش خود، در تمرینات تیم حضور یافت و سایر بازیکنان هم بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. امید عالیشاه و سیامک نعمتی کماکان زیرنظر کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند. این در حالی است که کادر پزشکی پرسپولیس 2روز پیش اعلام کرد نعمتی به‌دلیل عمل جراحی فتق یک ماه از میادین دور خواهد بود. با این حال، در آستانه بازی حساس با آلومینیوم، بازگشت ترابی می‌تواند خبر مهمی برای پرسپولیس باشد.


سیدجلال تکذیب کرد
2روز پیش برخی رسانه‌ها خبر دادند که برخی ‌بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی پیج رسمی باشگاه را آنفالو کردند و گفته شد که سیدجلال حسینی هم یکی از آنها بوده است. با این حال، کاپیتان پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «من پیج باشگاه را فالو کردم و مشکلی هم با چیزی یا کسی ندارم. اصلا نمی‌دانم جریان چیست که اینطور حاشیه درست کرده‌اند.» کاپیتان پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می‌شود از نحوه جدایی مهدی شیری ناراحت شده، تأکید کرد: «طبیعت فوتبال همین است. متأسفانه حرف و حدیث درست می‌کنند. او هم برای تیم زحمت کشید اما حالا قسمتش بر این بوده که جای دیگری فوتبالش را ادامه دهد. اما از این طرف هم برای رامین رضاییان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم حالا که بازگشته در کنار سایر بازیکنان و در کنار هواداران دوباره برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. همه ما هدفمان موفقیت تیم است.»


شماره 7 را به رضاییان ندادند
رامین رضاییان از روز پنجشنبه تمریناتش را با پرسپولیس شروع کرد و معلوم بودن شماره17 در یکی از عکس‌ها بر تن او شایعات زیادی را درخصوص شماره پیراهن رامین ایجاد کرد. رضاییان اگر بخواهد هم در نیم‌فصل دوم نمی‌تواند شماره17بپوشد؛ چرا‌که این لباس در نیم‌فصل اول متعلق به مهدی شیری بوده است. البته این شایعه هم ایجاد شده که رضاییان شماره7 را می‌‌خواسته اما ظاهرا باشگاه و کادر فنی با این خواسته او مخالفت کرده‌اند. او در کپشن پستی که دیروز با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد، عدد27 را نوشت تا به نوعی پوشیدن این لباس را تأیید کند. این بازیکن می‌تواند جمعه‌شب با نظر کادر فنی مقابل آلومینیوم به میدان برود.


طلبکار پرسپولیس از دنیا رفت
رسانه‌های کروات در حالی 2روز پیش خبر مرگ ژلکو میاچ، مربی فوتبال اهل این کشور را مخابره کردند که او آخرین دوره مربیگری‌اش را در ایران و همراه علی دایی سپری کرد. وب‌سایت «vecernji» نوشته که میاچ پس از گذراندن «دوره سخت و کوتاه بیماری» درگذشت و یک‌بار دیگر فوتبال اسپلیت را عزادار کرد. این در حالی است که چندی پیش فوتبال کرواسی به سوگ زلاتکو کرانچار نشسته بود. نکته جالب درباره سرمربی فقید کروات این است که او حدود 20هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب داشت که به‌نظر می‌رسد این طلب او هرگز پرداخت نشود.

این خبر را به اشتراک بگذارید