• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 27 بهمن 1400
کد مطلب : 154000
+
-

نکته بازی/ فقط می‌نوشتی: خداحافظ

گویا قرار نیست داستان سوژه شدن مهدی شیری بین پرسپولیسی‌ها، حتی بعد از جدایی او از این تیم هم به پایان برسد. آخرین موضوعی که باعث شد مدافع راست سابق سرخپوشان دوباره به شکلی ویژه در کانون توجهات قرار بگیرد، کشف این نکته بود که پیام خداحافظی شیری از پرسپولیس، از روی پیام خداحافظی محمد انصاری کپی‌برداری شده بود. معلوم نیست کدام آدم شیرپاک‌خورده‌ای متن پیام شیری را جست‌وجو کرده و متوجه این راز شده است. آدم به‌معنای واقعی کلمه حیرت می‌کند از اینکه شیری حتی برای یک خداحافظی ساده با هواداران هم خلاقیت کافی نداشته و متوسل به کپی‌برداری شده است. خب عزیز دل برادر؛ یک کلمه، راحت می‌نوشتی «خداحافظ». سانتر سالم نبود که کار سختی باشد و نتوانی از پس آن بربیایی!

پای مردم اصفهان را چرا وسط می‌کشید؟
ای‌کاش فوتبال ایران به اندازه تعداد بیانیه باشگاه‌ها گل داشت؛ در این صورت مطمئن باشید جذاب‌ترین مسابقات جهان در کشور ما برگزار می‌شد. به همین مسابقه استقلال و ذوب‌آهن نگاه کنید؛ کلا یک گل داشت، اما یک مصاحبه عجیب فرهاد مجیدی کرد، چند مصاحبه تند مهدی تارتار در جواب به او انجام داد، یک بیانیه آتشین ذوب‌آهن منتشر کرد و بیانیه بعدی را استقلال داد. البته ممکن است زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید حجم واکنش‌ها بیشتر هم شده باشد! نکته جالب در بیانیه ذوب‌آهن اما تکرار یکی از آن تلاش‌های نخ‌نما برای قومی و منطقه‌ای کردن موضوع بود. حالا فرهاد مجیدی درست یا غلط به مهدی تارتار گفته توپ را به اصفهان ببر، خداوکیلی کجای این توهین به مردم اصفهان است؟ نکنید از این کارها برادران عزیز.

همان به بقیه حمله کن
یکی از سوژه‌های جذاب لیگ برتر در سال‌های اخیر، رفتارهای عجیب و غریب ساکت الهامی در کنار زمین بوده است. سرمربی نساجی چه در دوران حضورش روی نیمکت این تیم و چه در زمان هدایت تراکتور، رفتارهای باورنکردنی و تندی داشت که حسابی مورد توجه قرار می‌گرفت. این بار اما الهامی تغییر رویه داد و با حمله به خودش همه را غافلگیر کرد. سرمربی نساجی بعد از شکست برابر پرسپولیس گفت: «فرق 2تیم در یک چیز بود؛ یک تیم با سرمربی شجاع و کاربلد و یک تیم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من. نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. من یک سرمربی بی‌عرضه و ناشی هستم.» آقا اگر اذیت می‌شوی، خودت را کنار زمین خالی کن و بعد به کنفرانس بیا. ما راضی نیستیم اینطوری ریشه خودت را بزنی!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید