• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 بهمن 1400
کد مطلب : 153969
+
-

بازارها/ قیمت مرغ قطعه‌بندی اعلام شد

معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، قیمت مرغ قطعه‌بندی و بسته‌بندی‌شده را ابلاغ کرد. بر این اساس، ران بدون پوست کمرگیری شده کیلویی ۴۱۷۰۰تومان، سینه بااستخوان بدون‌پوست ۵۰۴۶۵تومان، کتف(بازو) ۳۱۸۰۰تومان، بال ۴۰۲۵۰تومان، گردن ۱۵۲۵۰تومان، مخلوط ران و سینه بدون‌پوست 47300تومان و مخلوط بال و کتف 35100تومان نرخ‌گذاری شده است.

  توزیع هوشمند گوشت قرمز در ۲۲مرکز استان 
با مصوبه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، توزیع گوشت گوساله منجمد با قیمت ۹۹هزار و ۸۰۰تومان در هر کیلوگرم و گوشت گوسفندی منجمد با قیمت ۱۰۵هزار تومان در هر کیلوگرم در بسته‌هایی با وزن ۲ تا ۳کیلو و ۸۰۰گرم از طریق سامانه بازرگام در تهران و ۲۲مرکز استان آغاز شد.

  سیر صعودی قیمت برنج داخلی
قیمت برنج از ابتدای امسال تاکنون چندین نوبت افزایش داشته به‌طوری‌که شالیکاران مناطق شمالی کشور در زمان برداشت، این کالا را با قیمت هر کیلو ۴۰ تا ۴۵هزار تومان عرضه کردند، اما با گذشت ۵ماه از زمان برداشت قیمت‌ها همچنان سیر صعودی دارد و این کالا در بازار به حدود ۸۰هزار تومان رسیده است.

  قیمت برنج داخلی در شمال
به‌گفته حسن تقی‌زاده، رئیس اتحادیه برنج‌فروشان بابل، قیمت برنج طارم و هاشمی بودار شده در بنکداری به کیلویی 78 تا 80هزار تومان رسیده است که این قیمت نسبت به هفته گذشته 6تا 8درصد افزایش داشته و همچنین قیمت برنج کشت دوم در بنکداری به کیلویی 85هزار تومان رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید