• جمعه 4 خرداد 1403
  • الْجُمْعَة 16 ذی القعده 1445
  • 2024 May 24
شنبه 23 بهمن 1400
کد مطلب : 153592
+
-

نکته بازی/ این همه مصدومیت طبیعی است؟

یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل، مصدومیت‌های بی‌پایان بازیکنان این تیم بوده است. کمتر به یاد می‌آوریم سرخپوشان توانسته باشند در یک بازی، از تمامی نفرات خود استفاده کنند. حالا آنها در حالی آماده مصاف با نساجی می‌شوند که امید عالیشاه و سیامک نعمتی را به‌طور قطعی در اختیار ندارند، تکلیف چند بازیکن دیگر هم هنوز روشن نیست. همین آقای عالیشاه در بازی با فولاد بعد از مدت‌ها توانست چند دقیقه به میدان برود، اما دوباره آسیب دید. به هر حال مصدومیت برای بازیکنان فوتبال پیش می‌آید، اما برخی هم بر این باورند که این حجم از آسیب‌دیدگی تصادفی نیست و شاید با نوع بدنسازی تیم در ارتباط باشد. بد نیست به یاد بیاورید طی نیم‌فصل حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس حتی یک بازیکن این تیم هم مصدوم نشد.

دنیا به کام کره
کره‌جنوبی 11سال است ایران را شکست نداده و به همین دلیل برای مسابقه اوایل فروردین در خاک خودش لحظه‌شماری می‌کند. هر دو تیم به جام‌جهانی صعود کرده‌اند و طبیعتا مسابقه از این نظر برای آنها جنبه تشریفاتی دارد. با این حال کره‌ای‌ها از نظر حیثیتی دست به هر کاری می‌زنند تا تیم کشورمان را شکست بدهند. این وسط اما سریال اتفاقات بد برای تیم ملی ایران تمامی ندارد. صادق محرمی و سعید عزت‌اللهی از حضور در آن مسابقه محروم شده‌اند، محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم که کمیته اخلاق محروم کرده است، در همین بین خبر می‌رسد که شاید سردار آزمون هم بازی کره را از دست بدهد. آزمون مصدوم است و هنوز در فهرست لورکوزن هم قرار نگرفته. اگر اینطوری شود، بیش از حد خوش به حال کره خواهد شد!

چرا عاقل کند کاری...
داستان کشمکش اخیر پرسپولیس و علیرضا بیرانوند هم خیلی عجیب بود. بیرانوند دنبال پولش بود و آنقدر موضوع را پیگیری کرد که پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته شد. اینکه آیا او می‌توانست مهربانانه‌تر عمل کند یا نه، یک موضوع دیگر است که سر جای خودش باید مورد بحث قرار بگیرد. از همه عجیب‌تر اما واکنش پرسپولیسی‌ها به موضوع بود؛ جایی که یک بیانیه عجیب و غریب دادند و بیرانوند را به بی‌تعصبی متهم کردند. بیانیه سرخ‌ها آنقدر شگفت‌انگیز بود که خیلی از هواداران خود این تیم هم از آن انتقاد کردند. با این حال طرفین 2روز بعد به تفاهم رسیدند و مشکل حل شد. اینجا بود که پرسپولیس یک بیانیه دلجویانه بلند بالا در مورد دروازه‌بان سابق خودش منتشر کرد. خب چرا بدون فکر کاری می‌کنید که اینقدر زود پشیمان شوید؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید