• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 23 بهمن 1400
کد مطلب : 153603
+
-

لیگ برگشت، سپاهان برمی‌گردد؟

در شروع دوباره لیگ برتر امروز سپاهان میزبان نفت مسجدسلیمان است و منصوریان و تراکتور هم جنگ جالبی خواهند داشت

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از تعطیلات 20روزه نیم‌فصل عصر امروز دوباره از سر گرفته می‌شود و در نخستین روز 3بازی در اصفهان، مشهد و آبادان برگزار خواهد شد. البته در جریان این تعطیلات 20روزه استقلال 2بازی عقب‌افتاده‌اش در لیگ و حذفی را انجام داد و پرسپولیس و فولاد هم در سوپرجام به مصاف هم رفتند که فولاد پیروز شد تا پرسپولیس شکست در سوپرجام را هم به ناکامی‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش اضافه کند و زمستان سختی را از سر بگذراند. پرسپولیس و استقلال فردا (یکشنبه) با نساجی و ذوب‌آهن روبه‌رو می‌شوند اما سپاهان در مهم‌ترین بازی امروز به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

   سپاهان – نفت مسجدسلیمان
یکی از آسان‌ترین بردهای سپاهان در دور رفت مقابل همین نفت مسجدسلیمان به‌دست آمد. در مسابقه‌ای که به‌جای مسجدسلیمان در اهواز برگزار شد و اعتراض خیلی از تیم‌های رقیب را به‌دنبال داشت، سپاهان در همان نیمه اول 3گل به نفتی‌ها زد و کار را تمام کرد. در آن روزهای ابتدای فصل، سپاهان حریفانش را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی‌داشت اما کار در ادامه برای نویدکیا و یارانش سخت شد و سپاهان در 16بازی 6بار شکست خورد. زردپوشان امیدوارند در شروع دوباره لیگ، مثل ابتدای فصل به نتایج خوبی برسند. نفت مسجدسلیمان هم با بازگشت محمود فکری امیدوار به فرار از منطقه سقوط است.

   پدیده مشهد - مس رفسنجان
از ساعت15 امروز و همزمان با بازی سپاهان در نقش‌جهان، تیم مس رفسنجان هم در مشهد به مصاف قعرنشین لیگ یعنی پدیده می‌رود. مس در آخرین بازی قبل از تعطیلات سپاهان را با 3گل برد و به پیروزی باشکوهی رسید. تیم محمد ربیعی با 24گل صاحب بهترین خط حمله لیگ است و آقای گل این فصل را هم در ترکیب دارد. در مقابل، پدیده که با 5امتیاز و بدون پیروزی، فاصله زیادی با سایر قعرنشین‌ها پیدا کرده در آخرین بازی‌اش قبل از تعطیلات نشانه‌هایی از بازگشت را بروز داد. پدیده در حالی در اراک به تساوی2-2 رسید که نمایش بسیار خوبی داشت و شایسته پیروزی مقابل میزبان سرسختش به‌نظر می‌رسید.

   نفت آبادان - تراکتور
در آخرین بازی امروز هم نفت آبادان میزبان تراکتور خواهد بود. علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تراکتور درست در همین روزها برنده دعوا با تیم سابقش شده و علیه تبریزی‌ها حکم گرفته است. او اما برای تکرار این پیروزی در زمین کار سختی خواهد داشت. چون تیم سولدو در آخرین هفته‌های قبل از تعطیلات به فرم خوبی رسیده بود و در نقل‌وانتقالات هم خیلی بهتر از باشگاه بی‌پول و کم‌کار آبادانی فعالیت کرده است. بازی رفت 2تیم را تراکتورِ فیروز کریمی با 3گل از آبادانی‌ها برد.

این خبر را به اشتراک بگذارید