• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 19 بهمن 1400
کد مطلب : 153236
+
-

خبر های کوتاه/درخواست تهیه‌کننده مردبازنده


تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرد بازنده» با بیان اتمام بلیت‌های مردمی فیلم سینمایی «مرد بازنده» گفت: تمامی بلیت‌های سانس‌های مردمی این فیلم از روزهای نخست پیش‌فروش به اتمام رسید و هم‌اکنون در تهران ظرفیتی موجود برای این فیلم در دسترس نیست.
وی عنوان کرد: «با آنکه در پیش‌فروش بلیت‌ها، خیلی زود سانس‌های «مرد بازنده» به فروش رفت و تقاضای مردمی برای خرید بلیت این فیلم در زمان جشنواره بسیار است، اما تاکنون دبیرخانه جشنواره فجر امکان فعال‌کردن سانس فوق‌العاده برای این فیلم را فراهم نکرده است. درخواست دارم که در برخی سینماهای پرمخاطب سـانـس فوق‌العاده تخصیص یابد.تاکنون تمامی ۱۸هزار بلیت استان تهران و جمعا 28.700بلیت در کل کشور برای این فیلم به فروش رفته است که درواقع پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره بوده است.»

تفاوت سریال با نسخه سینمایی 

حمید خواجه‌نژاد، مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما درباره فیلم «موقعیت مهدی»، ساخته هادی حجازی‌فر و نیز نسخه سریالی که از تلویزیون پخش خواهد شد، نوشته است: بعد از اکران عمومی این ساخته مرکز سیما فیلم، سریال الف ویژه 7 قسمتی مهدی باکری با عنوان «عاشورا» هم با قصه‌ای متفاوت‌تر از نسخه سینمایی از قاب سیما پخش می‌شود.
وی همچنین با تمجید از این سازندگان افزوده است: دست‌مریزاد و خدا قوت به هادی حجازی‌فر و دیگر عوامل و بازیگران سینمایی موقعیت مهدی که زندگی شخصی و حماسه‌آفرینی این قهرمان ملی را هنرمندانه بازنمایی کردند. نمایش چهره یک فرمانده واقعی که همواره در خط مقدم بود و دل به خطر زد، هم تحسین برانگیز بود و هم الهام‌بخش برای همگان به‌خصوص مسئولان که مدیریت و حل مسائل از دور، شدنی نیست، باید مرد میدان بود و ایستادگی کرد.

عیادت از جمال شورجه

رئیس سازمان سینمایی به عیادت جمال شورجه، فیلمساز صاحب‌سبک سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس رفت. خزاعی در این دیدار برای فیلمساز ارزشمند سینمای ایران آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هرگونه کمک به تسریع روند درمان او اعلام آمادگی و اظهار امیدواری کرد آقای شورجه بتواند با بازیابی سلامت جسمی‌اش باردیگر به پشت دوربین فیلمسازی برگردد. وی همچنین پیگیر آخرین ساخته وی در الجزایر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید