• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 18 بهمن 1400
کد مطلب : 153215
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/AD3M1
+
-

با مردم

بعضی از افراد چون فراموش کرده‌اند راس ساعت مقرر زباله‌هایشان را در سطل زباله شهرداری قرار دهند، اقدام به گذاشتن آن روی خودرو می‌کنند تا به نزدیک‌ترین سطل زباله محل سکونت‌شان برسند اما بسیاری از اوقات زباله‌ها بر اثر وزش باد و تکان‌های خودرو پخش زمین و خیابان می‌شود که علاوه بر ظاهر نامطلوب، موجب گسترش بیماری هم می‌شود. از پلیس درخواست داریم تا این قبیل رانندگان را مشمول اخذ جریمه و اخطار کنند.
علاقه‌بند از تهران

پارکینگ رایگان برای خودروهایی که به معاینه فنی می‌روند منظور کنند
خودروهایی که برای معاینه فنی به پارکینگ بیهقی مراجعه می‌کنند باید مثل سایر خودروهای در حال تردد هزینه پرداخت کنند. این در حالی است که بسیاری از اوقات به‌علت شلوغی یا مشکلات فنی خودرو، رانندگان مجبورند تا چند ساعت در این محل توقف کنند و این موضوع هزینه را افزایش می‌دهد. بهترین راهکار این است که یک درب جداگانه مخصوص خودروهایی که صرفا جهت معاینه فنی به این محل مراجعه می‌کنند درنظر گرفته شود.
غیاثوند از تهران

خیابان ظفر را یک طرفه کنند تا ترافیک مدرس کم شود
ترافیک بزرگراه مدرس در تقاطع ظفر، با یکطرفه شدن خیابان ظفر در حدفاصل مدرس تا نفت از غرب به شرق رفع خواهد شد زیرا دسترسی ظفر به مدرس شمال، از خروجی بلوار آرش امکان‌پذیر است. 
ظهوریان از تهران 

همسان‌سازی‌‌ها چه زمانی شامل همه بازنشستگان می‌شود؟
مسئولان بیشتر به فکر بازنشستگان تأمین‌اجتماعی باشند زیرا همسان‌سازی‌ در مورد همه آنها اجرایی نشده است. آیا رواست من بعد از 30سال کار شرافتمندانه به فکر کار با تاکسی اینترنتی و با این تورم و گرانی شرمنده زن و بچه‌ام باشم.
محمودی از کرج

مبلغ اجاره کیوسک‌های روزنامه‌فروشی سنگین و ناعادلانه است
افرادی که اقدام به اجاره کیوسک جهت فروش روزنامه و تنقلات می‌کنند ناچارند تا علاوه بر ودیعه سنگین (چیزی حدود 200میلیون تومان) حدود 2میلیون تومان هم به‌طور ماهانه به شهرداری پرداخت کنند. با توجه به وضعیت بد اقتصادی و درآمد این افراد از این راه، مبلغ ودیعه و اجاره غیرمنطقی و سنگین است.
توکلی شهمیرزادی از قائم‌شهر

کنارگذر شرقی اتوبان امام‌علی (ع) تکمیل شود

کنار گذر شرقی اتوبان امام علی(ع) به‌نام شهید یزدان‌پناه حدفاصل خیابان دماوند تا شهید مدنی در منطقه 7شهرداری فقط تا کوچه شهید شیرین اصفهانی فعال است و کوچه شهید شیرین تبدیل به خیابان اصلی شده است و عابران و ساکنان آن امنیت ندارند. از مسئولان تقاضای تکمیل کنار گذر شرقی اتوبان امام‌علی (ع) را داریم.
محمودزاده از تهران

چرا اعلام تعطیلی و محدودیت کرونایی صورت نمی‌گیرد
همه جهان درگیر کروناست و هر روز آمار ابتلا بالاتر می‌رود و حتی شهر تهران هم قرمز شده است. آیا همه اینها نشان نمی‌دهد که باید سختگیرانه‌تر دستورات بهداشتی را رعایت کنند و اعلام تعطیلی سراسری و محدودیت صورت گیرد. آیا باید صبر کنیم دوباره آمار فوتی‌ها 3رقمی شود تا باور کنیم جان‌ها در خطر است؟
صبوری از رشت

این خبر را به اشتراک بگذارید