• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 17 بهمن 1400
کد مطلب : 153053
+
-

با مردم/برداشتن پل‌های هوایی میدان تجریش مشکل‌ساز شده است

برداشتن پل‌های هوایی میدان تجریش مشکل‌ساز شده است
حدفاصل میدان تجریش تا میدان قدس، دو پل هوایی وجود داشت که برداشته شد. با توجه به‌وجود بیمارستان و ساختمان‌های تجاری و تردد بسیار، لازم است که مجددا این پل‌ها احداث شوند.
نصیری از تهران

بانک رفاه برای پرداخت وام معادل رقم آن ودیعه می‌خواهد
به‌عنوان یک بازنشسته برای دریافت وام 50میلیونی به بانک رفاه مراجعه کردم. متوجه شدم که برای دریافت این وام باید 50میلیون تومان ودیعه بگذاریم به‌نظر شما چند نفر از بازنشستگان که حقوق ناچیزی دارند در این شرایط می‌توانند این میزان ودیعه بگذارند؟
محمد از تهران 

خیابان امام (ره) اصفهان نیازمند احداث جایگاه سی‌ان‌جی است
خیابان امام خمینی اصفهان از میدان جمهوری (فلکه دروازه تهران) تا فلکه دانشگاه صنعتی، که جاده اصلی خروجی شهر به طرف تهران است، نیاز به احداث حداقل یک جایگاه سوخت‌گیری گاز طبیعی سی‌ان‌جی  دارد.
محمود بلیغیان از اصفهان

ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنوز حضوری است
برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی درحالی‌که هنگام ثبت‌نام کلیه اطلاعات مورد نیاز ازجمله شماره حساب بانکی برای دریافت هزینه بیمه را می‌گیرند و 2‌ماه هم از همان حساب حق بیمه برداشت می‌کنند. هنگام دریافت کارت بیمه باید به بانک رفاه رفت و شماره حساب را به تأیید آنها رساند، تا پرداخت هزینه‌های درمان را به این حساب واریز کنند. بابت دادن کارت بیمه نیز ۵۰۰۰ تومان دریافت می‌کنند.
سمایی از یزد

پارک دوبله و غیرمجاز خیابان شهید کشوری را قفل کرده است
خیابان شهید کشوری یا نگارستان هشتم برای عبور اتوبوس‌ها بسیار مشکل دارد زیرا خودروها در 3 ردیف پارک می‌کنند و علاوه بر سرویس‌های بانک مرکزی و شلوغی خیابان فرخی نیز بر قفل بودن این خیابان مؤثر است. در نتیجه اتوبوس‌ها مدام در ترافیک گیر می‌افتند.
رضا از تهران 

ساعت بسته شدن گیت‌های پرواز یکسان نیست
گاهی آخرین ورودی یک پرواز را 20دقیقه قبل از پرواز می‌بندند و گاهی 30دقیقه و حتی 40دقیقه زودتر از پرواز. چرا نباید یک زمان مشخص و از پیش تعیین شده‌ای برای همه پروازها درنظر بگیرند تا مسافران هم تکلیف خودشان را بدانند.
امیدی از بندرعباس
 

این خبر را به اشتراک بگذارید