• پنج شنبه 3 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 15 ذی القعده 1445
  • 2024 May 23
شنبه 16 بهمن 1400
کد مطلب : 152905
+
-

نکته بازی/ آخر صداقت

یک مدل عضویت در پرسپولیس و استقلال داریم که اینطوری است؛ طرف می‌رود دور دنیا دورهایش را می‌زند، پول‌هایش را می‌گیرد و موقعیت‌های فنی و مالی به چنگ می‌آورد، آخرش هم برای اینکه هویت رنگی پیدا کند و پایگاه اجتماعی‌اش را بهبود ببخشد سر از پرسپولیس و استقلال در می‌آورد. مثال‌های دم دستی‌اش هم می‌شود وحید هاشمیان در پرسپولیس یا جواد نکونام در استقلال. الان هم گویا جناب مرتضی پورعلی‌گنجی قصد دارند از همین فرمول استفاده کنند. مدافع تیم ملی گفته: «3 سال دیگر به ایران می‌آیم و برای پرسپولیس یا استقلال بازی می‌کنم.» خوبی‌اش هم این است که مرتضی مقصدش را به‌طور دقیق معرفی نکرده است. 3 سال بعد با هر تیمی شرایطش بهتر بود، قرارداد می‌بندد و تیم محبوب بچگی‌های او می‌شود. به‌به، عجب صداقتی!

خوشامدگویی لک به گلر جدید
درست در روزی که پرسپولیس احمد گوهری، دروازه‌بان فسخ قرارداد کرده نفت آبادان را جذب کرد، حامد لک به‌طور عملی به این دروازه‌بان خوشامد گفت! گلر شماره یک سرخ‌ها در 2 فصل اخیر، در جریان مسابقه دوستانه این تیم برابر پیکان شاهکار کرد. پرسپولیس این بازی را 3 بر 2 برد و این در حالی است که هر دو گل نفتی‌ها با اشتباهات عجیب لک به‌ثمر رسید. او روی کنترل یک پاس رو به عقب ساده دچار مشکل شد و گل نفتی‌ها را ساخت و البته روی یک کرنر ارسالی هم شخصا دروازه پرسپولیس را باز کرد. یحیی گل‌محمدی خوش‌شانس بود که این اشتباهات در یک بازی رسمی از لک سر نزد، وگرنه تاوان سنگینی می‌داد. خلاصه که لک فرش قرمز را جلوی پای گوهری پهن کرد.

می‌گذاشتید بعد از جام‌جهانی
گویا بعد از انجام مسابقه ایران و امارات و پایان اردوی تیم ملی، محمدحسین کنعانی‌زادگان در جلسه کمیته اخلاق حضور یافته تا در مورد آن فایل صوتی عجیب منتسب به او، از خودش دفاع کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آن فایل چند هفته پیش منتشر شده بود و انتظار می‌رفت روند رسیدگی به آن مدت‌ها قبل پایان یافته باشد. حتی بسیاری تصور می‌کردند کنعانی از اردوی آخر تیم ملی محروم شود و نتواند برابر عراق و امارات به میدان برود. با وجود این احتمالا به این دلیل که این دو بازی حساس بودند، رسیدگی به پرونده کنعانی به بعد از اردوی تیم ملی موکول شد. اگر واقعا اینطور است، دوستان می‌توانستند رسیدگی به این پرونده را به بعد از جام‌جهانی یا حتی جام‌ملت‌های2023 موکول کنند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید