• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 11 بهمن 1400
کد مطلب : 152470
+
-

نکته بازی/ زیاد جدی نگیر

با جدی‌شدن پیوستن ‌اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی انگلستان، چند روزنامه‌نگار ترکیه‌ای القاب جالب‌توجهی به جوان مستعد تیم ملی کشورمان داده‌اند. یکی از آنها ‌اللهیار را امباپه ایرانی خطاب کرده و دیگری به او لقب محمد صلاح ایرانی داده است. خب، البته آدم از شنیدن این خبرها کیف می‌‌کند، اما به‌نظر می‌رسد خود صیادمنش نباید زیاد موضوع را جدی بگیرد. اگر او واقعا امباپه و صلاح بود، فنرباغچه لااقل یک دوره به این بازیکن اعتماد می‌کرد. باشگاه ترکیه‌ای اما 2بار ‌اللهیار را قرض داد و نهایتا او را به‌طور قطعی به هال‌سیتی فروخت. صیادمنش صددرصد فوتبالیست خیلی خوبی است و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد، اما او نباید در قید و بند این عناوین کذایی باشد. موفقیت، فقط نتیجه کار است و کار و کار.

بالاخره رابطه شما با هم چطور است؟
یکی از اسرار روزگار، کم و کیف رابطه مجید صدری با یحیی گل‌‌محمدی است. زمانی که صدری سرپرست موقت باشگاه بود، یحیی استوری گذاشت و از ادامه حضور او در رأس هرم مدیریتی پرسپولیس حمایت کرد. بعد از اینکه صدری کنار رفت و رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان شد، گل‌محمدی یک مصاحبه انتقادی تند در مورد شرایط بد مدیریتی در ماه‌های گذشته انجام داد که طبیعتا به صدری برمی‌گشت. با وجود این، بعد از قهر و خانه‌نشینی یحیی گل‌محمدی و تهدید او به قطع همکاری، این بار صدری به سود سرمربی قرمزها استوری گذاشت و مدعی شد تا آخرش کنار او می‌ماند! خب اصلا خود شما کجا هستی که کنار یحیی بمانی؟ بعد هم آخرش ما نفهمیدیم شما با هم دوستید، دشمنید، به هم انتقاد دارید، خلاصه رابطه‌تان چیست!

مصاحبه در اصفهان، آرامش در تهران
چند روز بعد از اینکه شایعه استعفای محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان منتشر شد و همه هم در قبال این مسئله ساکت بودند، سرانجام محرم به حرف آمد و ادامه حضورش در باشگاه اصفهانی را تأیید کرد. او گفت ممکن است سپاهان برای شروع نیم‌فصل دوم چند تغییر داشته باشد. مصاحبه نویدکیا اما بیشتر از اینکه برای سپاهانی‌ها آرامش‌بخش باشد، خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد. اگرچه همه می‌دانستند که استعفای یحیی گل‌محمدی مثل همیشه صرفا جنبه اعمال فشار روی مدیران باشگاه را دارد و خیلی جدی نیست، اما همزمان‌شدن شایعه کناره‌گیری نویدکیا باعث شد بعضی تصور کنند یحیی قرار است نیم‌فصل دوم روی نیمکت سپاهان بنشیند. با این حال محرم آب پاکی را روی دست همه ریخت و بازگشت گل‌محمدی به جمع سرخپوشان هم قطعی شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید