• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 5 بهمن 1400
کد مطلب : 151823
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/M84gA
+
-

آماربازی

09
تیم نساجی با تساوی دیروز مقابل فجرسپاسی تعداد هفته‌های شکست‌ناپذیری‌اش را به 9 رساند. شاگردان ساکت الهامی از هفته هفتم دیگر در لیگ شکست نخورده‌اند و روز گذشته هم در آخرین دقیقه بازی با فجرسپاسی گل تساوی را زدند و از شکست فرار کردند. نساجی آخرین‌بار در هفته هفتم مقابل سپاهان شکست خورده و بعد از آن طی 9بازی به 3برد و 6تساوی رسیده است. در این فصل فقط 3تیم در شکست‌ناپذیری رکوردی بهتر از نساجی داشته‌اند. استقلال که بعد از 15بازی هنوز باخت ندارد، پرسپولیس که بعد از تنها باختش، 13بازی را بدون شکست سپری کرده و آلومینیوم که قبل از تنها باختش 11بازی را بدون شکست پشت سر گذاشت.

05
رکورد 5مساوی متوالی در این فصل که متعلق به استقلال است دست‌نخورده باقی ماند. استقلال از هفته چهارم تا هشتم به‌ترتیب مقابل فجرسپاسی، نساجی، گل‌گهر، نفت آبادان و پرسپولیس مساوی کرد و به رکورد عجیب 5مساوی پی‌در‌پی رسید. البته یکی از این مساوی‌ها بعدا با حکم کمیته انضباطی به برد 3 بر صفر تبدیل شد. در هفته‌های اخیر، تیم پیکان با 4تساوی متوالی در آستانه رسیدن به رکورد استقلال قرار گرفته بود اما این تیم در هفته شانزدهم نفت مسجدسلیمان را شکست داد و نوار مساوی‌هایش پاره شد. جالب اینکه پیکان در بازی رفت که میزبان بود موفق به شکست نفت مسجدسلیمان نشد اما این هفته بازی برگشت را در مسجدسلیمان از نفتی‌ها برد.

04
محسن فروزان این هفته ستاره بازی گل‌گهر و تراکتور بود و با این درخشش توانست تعداد کلین‌شیت‌های متوالی‌اش را به عدد4 برساند. فروزان آخرین‌بار در هفته دوازدهم و در جریان تساوی 2-2 با مس رفسنجان گل خورده و بعد از آن مقابل نفت مسجدسلیمان، هوادار، ذوب‌آهن و حالا تراکتور دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. به‌خصوص در دو بازی با هوادار و تراکتور، دروازه گل‌گهر با درخشش فروزان بسته مانده و او در این دو بازی بهترین بازیکن میدان شده است. فروزان حالا دقایق بسته‌ماندن دروازه‌اش را به 414دقیقه رسانده که چهارمین رکورد برتر این فصل محسوب می‌شود. رکورد بیشترین کلین‌شیت متوالی در این فصل متعلق به حسین حسینی است که در 5بازی متوالی آبی‌ها دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید