• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 28 آذر 1396
کد مطلب : 1517
+
-

نشست خبری جشنواره سرو نقره‌ای برگزار شد

سردر سینماهای قدیمی در سرو نقره‌ای

سردر سینماهای قدیمی در سرو نقره‌ای

پنجمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» از یکم تا دوازدهم دی‌ماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نشست خبری پنجمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» با حضور مسئولان انجمن صنفی طراحان گرافیک صبح دوشنبه -۲۷آذرماه - در خانه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش مهر، در ابتدای این نشست مصطفی اسداللهی، رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک درباره این رویداد گفت: جمعه اول دی ماه، پنجمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» آغاز می‌شود و یکی از اصلی‌ترین اهداف ما این است که بتوانیم طراحی گرافیک را به مردم آموزش دهیم.

ایمان صفایی، دبیر پنجمین «سرو نقره‌ای» نیز در صحبت‌هایش گفت: ۵۵۲ اثر در پنجمین دوسالانه شرکت کرده‌اند و ما ۱۲ تندیس سرو نقره‌ای در بخش‌های مختلف به برگزیدگان اهدا می‌کنیم. آثار راه یافته به رویداد، دوم تا پنجم دی‌ماه داوری می‌شوند و ۱۵ دی‌ماه اختتامیه این رویداد در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.

همچنین کتاب «سرو نقره‌ای» ۹۶، همزمان با اختتامیه منتشر و در موزه هنرهای معاصر رونمایی می‌شود.

در ادامه علی بختیاری، دبیر بخش طراحی سردر سینماها گفت: ما پروژه‌ای داریم که ۸ دی‌ماه به‌عنوان بخش جانبی دوسالانه «سرو نقره‌ای» آغاز می‌شود. آثاری که در این دوسالانه نمایش داده می‌شوند، ابعاد عظیمی دارند و بیش از ۲۰ عدد «سردر» از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۸۱ به نمایش گذاشته می‌شود. در پایان این نشست از پوستر پنجمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» رونمایی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید