• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151323
+
-

هدیه‌‌هایی برای تولد دوچرخه

هدیه‌‌هایی برای تولد دوچرخه

تولد و تولدبازی که بدون هدیه نمی‌شود، می‌شود؟ اما دوچرخه برای تولدش چه هدیه‌ای می‌تواند به نوجوان‌ها بدهد؟ دوچرخه؟ ترمز؟ خورجین؟ نه! باید هدیه‌هایی جذاب‌تر باشد! بله درست حدس زدید، امسال هم مثل سال‌های گذشته برای تولد دوچرخه چند هدیه‌ی خاص برایتان آماده کرده‌ایم؛‌هدیه‌هایی خواندنی و شنیدنی!
امسال به مناسبت 21سالگی دوچرخه، سه هدیه داریم که می‌توانید در روزهای آینده از کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام دوچرخه به نشانی (docharkheh_weekly@) آن‌ها را دریافت کنید:
1. پی‌دی‌اف شماره‌ی 448، ویژه‌نامه‌ی 36صفحه‌ای هفت‌سالگی دوچرخه که 13 دی‌ماه 1386 منتشر شده بود و حتماً بازخوانی آن برای نوجوان‌های قدیمی پر از خاطره‌بازی است و برای نوجوان‌های امروزی هم جذاب و تازه، انگار که در زمان سفر کرده باشند و دوچرخه‌ای را بخوانند که هرگز نخوانده‌اند.
2. گروه رادیودوچرخه هم بی‌کار ننشسته و به مناسبت تولد 21سالگی دوچرخه، دو پادکست ویژه آماده کرده که در روزهای آینده منتشر خواهند شد.
پادکست اول «ما هنوز هستیم!» نام دارد که در آن «پیمان حقیقت‌طلب»، «راحله شبان‌فیض‌آباد»، «الهه صابر» و «فرناز میرحسینی» با صدای خودشان یکی از آثار دوران نوجوانی‌شان در دوچرخه را اجرا کرده‌اند. اجرای این پادکست برعهده‌ی «نصیبه دولت‌خواه» بوده و تدوین آن را نیز «وجیهه جوادی» انجام داده است.
پادکست دوم هم «شجاعتی که تو یادم دادی» نام دارد و علاوه بر خاطره‌هایی که از بچه‌های دوچرخه‌ای می‌شنوید، در آن گروهی از نوجوانان و جوانان دوچرخه‌ای از جمله «فاطمه ترجمان»، «وجیهه جوادی»، «سمانه سیاهوشی»، «سیدمحمدصادق کاشفی‌مفرد»، «متینا عروجی»، «نیکو کریمی»، «فاطیما کورکی»، «یاسمن مجیدی»، «سارا مرادی»، «زینب محمدی»، «پریساسادات مناجاتی» و «محمدحسین نادعلی» در پیام‌هایی، احساس خود را درباره‌ی دوچرخه بازگو و تولد دوچرخه را تبریک گفته‌اند. اجرای این پادکست برعهده‌ی «مها دانیالی» بوده و تدوین آن را هم «یاسمن رضائیان» انجام داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید