• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
دو شنبه 27 دی 1400
کد مطلب : 151059
+
-

نقشه کارمند بیمارستان برای سرقت دارو‌های کمیاب

سردسته باند سرقت داروهای کمیاب از داروخانه‌ها کارمند یکی از بیمارستان‌ها بود که در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران با بیان این خبر گفت: به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت دارو‌های کمیاب بیمارستانی در داروخانه‌های مختلف تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
سرهنگ نادر مرادی ادامه داد: مأموران پس از چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگرد‌های پلیسی سرنخ‌هایی از این افراد به‌دست آوردند و متوجه شدند که سارقان با ایجاد یک باند سرقت و هماهنگ دست به سرقت دارو‌های کمیاب و گران‌قیمت زده‌اند. وی با بیان اینکه مأموران موفق به شناسایی سرکرده این باند قاچاق شدند، گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد که سرکرده باند یکی از کارمندان قراردادی بیمارستانی است که اقدام به طراحی و اجرای نقشه سرقت کرده است. به این ترتیب مخفیگاه او شناسایی و وی دستگیر شد و در بازرسی مخفیگاهش ۳۲عدد داروی کمیاب و گران قیمت مورد نیاز بیمارستان‌ها کشف شد.
به‌گفته سرهنگ مرادی، ارزش ریالی دارو‌های کشف شده از متهم 50میلیون تومان است که با دستگیری وی، برخی از اعضای دیگر باند نیز شناسایی و بازداشت شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید