• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 18 دی 1400
کد مطلب : 150255
+
-

با مردم/ ترافیک اتوبان صدر کلافه‌کننده است!

قسمت راست‌گرد اتوبان صدر(شرق) بین ساعت‌های 2 تا 8شب، ترافیک بسیار سنگین و کلافه‌کننده‌ای دارد. دلیل آن هم این است که خودروها در چند لاین قصد عبور از این قسمت را دارند. استقرار یک چراغ راهنمایی یا یک نیروی پلیس می‌تواند به این وضع سر و سامان دهد.
حمزه‌لو از تهران
 
 کارهای عمرانی شهر، اولویت‌بندی و اجرایی شوند
مطلبی را در روزنامه همشهری خواندم که به نقل از شهردار گفته شده بود 600کیلومتر از پیاده‌روهای تهران بازسازی می‌شوند. این کار به‌خودی‌خود بد نیست اما مسئله اینجاست که هم‌اکنون کارهای عمرانی ضروری‌تر و فوری‌تری وجود دارد که شهرداری ابتدا باید آنها را انجام دهد. در هر صورت عملکرد شهرداری از نظر ما بهتر از گذشته است.
کیارستی از تهران

  ارسال پستی خرما از گناوه بسیار سخت و محدود است
ما در بندرگناوه برای ارسال بسته‌های پستی بسیار اذیت می‌شویم. درحالی‌که چند جوان کارآفرین و تولید‌کننده هستیم که محصولات سنتی و سالم را تولید می‌کنیم و به وسیله فضای مجازی به فروش می‌رسانیم و مشتری‌های زیادی از سرتاسر کشور داریم اما همیشه یک مشکل بزرگ بر سر راه ما وجود دارد. اینکه با محدودیت ارسال و محدودیت وزن بار روبه‌رو هستیم و گاهی با تأخیر چندروزه بسته‌های ما ارسال می‌شود. آن هم با اصرار و التماس... گاهی اوقات بسته‌ها بدون دلیل منطقی برگشت می‌خورند. گاهی هم مفقود می‌شوند. نگران هستیم که اگر اعتراض کنیم همین چندبسته‌ای هم را که برایمان ارسال می‌کنند دیگر ارسال نکنند.
در گناوه اولویت ارسال با بسته‌های ملوانی است و در آخر بسته‌های دیگر... چرا خرما که یک سوغات ارزشمند بوشهر است باید ارسالش چنین سخت باشد؟ چون وزنی بیشتر ولی حجم کوچک‌تری دارد و سود آن برای مراکز پستی بسیار کم است؟! در بسیاری از رسانه‌ها سعی کرده‌ایم صدایمان به گوش مسئولان برسد... امیدواریم کسی صدای ما را بشنود.
عالی‌حسینی از بوشهر

  هیچ نظارتی بر نرخ خدمات مهمان‌پذیرها نیست
من به‌عنوان مدیر داخلی یکی از مهمان‌پذیرهای جنوب شهر تهران، شاهد این هستم که صاحبان این مهمان‌پذیرها به‌طور کاملا دل‌بخواه و بدون هیچ مدرک‌ و سندی نرخ اتاق‌ها و خدمات را افزایش می‌دهند آن هم درحالی‌که کیفیت خدمات ارائه شده هیچ سنخیت و هماهنگی‌ای با نرخ آن ندارد. از طرفی هر مجموعه خدماتی موظف است تابلویی را در ورودی خود نصب کند و نرخ خدماتش را در معرض دید عموم قرار دهد تا درصورت تخلف قابل پیگیری و استناد باشد. متأسفانه اماکن و سازمان گردشگری هم نظارتی بر این وضعیت ندارند و مسافران بیچاره در این شرایط اقتصادی مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین در قبال خدمات بی‌کیفیت هستند.
مدیر داخلی یکی از مهمان‌پذیرهای تهران

  آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شیراز و صدرا نیازمند ترمیم جدی است
سطح آسفالت اکثر خیابان‌ها و کوچه‌های شیراز و صدرا دارای ترک‌خوردگی و چاله و برآمدگی و عدم‌تناسب سطح خیابان با دریچه فاضلاب در اثر موارد مختلف است. این موضوع به‌وفور قابل رؤیت است و مورد بی‌توجهی کامل قرار گرفته است.
هژبری از شیراز

  جلوی تخریب «باغ مظفر» را بگیرید!
 ما جمعی از ساکنان خیابان کی‌نژاد واقع در خیابان یخچال منطقه قلهک هستیم. انتهای این خیابان باغی به نام «باغ مظفر» وجود دارد که علاوه‌بر قدمت بسیار زیاد که آن را به یک میراث فرهنگی مبدل کرده تنها جای سرسبز در این منطقه است که علاوه‌بر زیبایی در فصول مختلف سال، هم موجب تمیز نگه داشتن هوای منطقه می‌شود و هم محل سکونت دائم یا موقت پرندگان مختلف است. متأسفانه از تاریخ 6دی امسال عده‌ای با تصرف باغ، دست به شکستن شاخه‌ها و قطع درختان می‌زنند و شاخه‌های سبز و جوان را قطع کرده و از باغ بیرون می‌برند. از طرفی ساعت‌های متوالی شاخه‌های خشک را وسط باغ می‌سوزانند که این کار موجب آلودگی محیط و همین‌طور دردسر ساکنان اطراف باغ می‌شود. ما با سامانه 137 هم تماس گرفتیم و مشکل را مطرح کردیم اما متأسفانه تا حالا اقدامی صورت نگرفته است! از مسئولان درخواست داریم که جلوی این فاجعه را بگیرند تا این باغ زیبا و این میراث ارزشمند بیش از این برای مقاصد عده‌ای سودجو تخریب نشود.
جمعی از  ساکنین محل

  آب شهر لالجین همدان قابل شرب نیست
لطفا به مشکلات لالجین استان همدان، کمبودها و وضعیت آب شرب این شهر رسیدگی شود. آب شهر، هم بی‌کیفیت است و هم اغلب اوقات قطع است.
کاظمی از لالجین همدان

  تقاضای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد
جمع‌آوری سگ‌های ولگرد روستای خورین ورامین از خواسته‌های جدی مردم این روستاست و از مسئولان تقاضا داریم به خواسته اهالی توجه جدی کنند.
فتحی از ورامین تهران

  بازسازی مسجد علوی خرم‌آباد نیمه‌تمام مانده  است
سال‌هاست از تخریب مسجد علوی شهر خرم‌آباد که یک بنای قدیمی است، می‌گذرد؛ حال که قصد بر بازسازی آن بود سال‌هاست به حال خود رها شده و اقدام جدی‌ای در جهت ساخت آن صورت نمی‌گیرد؛ لذا از مسئولان مربوطه خواستار پیگیری هستیم. در شرایط جنگ نرم با استکبار جهانی نباید محله‌ای که مرکز شهر است بدون مسجد رها شود.
حسینی از خرم‌آباد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید