• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 15 دی 1400
کد مطلب : 150178
+
-

با مردم/ تقاطع خیابان مدنی با کوچه نجف‌آبادی سرعت‌گیر نیاز دارد

خیابان مدنی در محدوده میدان شهید بروجردی که مقابل ناحیه مقاومت شهیدبهشتی در کوچه شهید عالم نجف‌آبادی در نارمک واقع است، بسیار پرتردد است. هم عابران زیادی از خیابان مدنی وارد این میدان می‌شوند، هم خودروهای بسیاری در مقابل این میدان از خیابان مدنی دور می‌زنند یا وارد کوچه نجف‌آبادی و کوچه‌های اطراف می‌شوند و هم وجود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی و بانک و... آن را پرتردد کرده است. با این حال نه چراغ چشمک‌زنی در کار است و نه سرعت‌گیری هست که ایمنی این محدوده افزایش یابد. از شهرداری منطقه 8تهران تقاضا داریم نسبت به نصب سرعت‌گیر و چراغ چشمک‌زن در تقاطع میدان شهید بروجردی ابتدای کوچه شهید عالم نجف‌آبادی با خیابان مدنی اقدام نماید.
فلاحی از نارمک

 جریمه‌های گرانفروشی بازدارنده نیست
تا وقتی جریمه گرانفروشی بازدارنده نباشد مبارزه با گرانفروشان و اقدامات گشت تعزیرات مانند کوبیدن آب در هاون است و با این جریمه‌های مضحک هیچ گرانفروشی که متنبه نخواهد شد هیچ، همچنان آب در دل متخلفان قند خواهد شد.
حبیب از مشهدمقدس

  ازدیاد حیوانات موذی در شهرک شریعتی
متأسفانه تعداد موش‌ها در شهرک شریعتی رو به افزایش است و این حیوانات به‌راحتی در حال رفت‌وآمد در سطح شهر هستند.جدای از وحشتی که دیدن آنها برای برخی شهروندان ایجاد می‌کند این حیوانات به‌شدت ناقل بیماری هستند. از مسئولان شهرداری خواهشمندیم اقدام عاجل و اساسی برای رفع این مشکل بکنند.
روحانی از شهرک اندیشه

  خیابان عادل فردیس همچنان خاکی‌است
200 متر از خیابان عادل در خیابان ایرانی شهرک ناز فردیس خاکی است و کسی به آسفالت آن توجهی نمی‌کند. مسئولان شهرداری فردیس لطفا اقدامی کنند.
شهروند از فردیس کرج

 درخواست راه‌اندازی مجدد اتوبوس‌های هفت‌تیر به آزادی و صادقیه
قبلا از میدان هفت‌تیر به سمت میدان آزادی و همینطور میدان صادقیه، اتوبوس وجود داشت که معلوم نیست به چه دلیلی جمع‌آوری شدند؟ برای افرادی که به‌طور مرتب ناچار به رفت‌وآمد در این مسیرها هستند پرداخت کرایه تاکسی کمرشکن است.
زینالوند از تهران

  طرح نسخه الکترونیکی مردم را سردرگم کرده است
درحالی‌که هنوز حذف نسخه‌های کاغذی به‌خصوص در شهرهای کوچک فراگیر نشده است، ‌اجرای طرح نسخه الکترونیکی باعث سرگردانی و نارضایتی شده است. از 18‌ماه قبل تاکنون که برای حذف نسخ کاغذی فرصت بود سازوکار این کار فراهم نشده، آن وقت چگونه توقع می‌رود که ظرف چند هفته نسخ الکترونیکی تبدیل به روال عادی شود و مردم هم مشکلی نداشته باشند؟ هم‌اکنون رفتن به نزد پزشک با اجرای این طرح کاری فرسایشی شده است زیرا بخش‌های فنی و انفورماتیک در بسیاری از مراکز برکار مسلط نیستند و مردم هم چیز زیادی از این طرح و نحوه اجرای آن نمی‌دانند.
قاسمی از ملایر

  فکری برای ترافیک دائمی پل فردیس تا مهرویلا کنند
اتوبان کرج به قزوین حدفاصل پل فردیس (پل ورودی کرج) تا ترمینال کلانتری و پل مهرویلا همیشه ترافیک وراهبندان است و ساعت‌های زیادی از وقت رانندگان در ترافیک هدر می‌دهد. شاید یکی از علت‌های آن عبور کامیون‌ها و تریلی‌ها از این اتوبان باشد که به ترافیک دامن می‌زند.از اداره راهنمایی و راهداری و مسئولان شهری تهران و کرج درخواست داریم گره از کار میلیون‌ها مسافری که روزانه از این مسیر تردد دارند، باز کنند.
یک شهروند از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید