• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 دی 1400
کد مطلب : 149607
+
-

با مردم/ تاکسی‌ها و ون‌های ونک به رسالت در ساعات اوج، غیب می‌شوند

اغلب تاکسی‌ها و ون‌های خط رسالت به ونک در ساعات اوج تردد به‌خصوص عصرها نیستند و وقتی اعتراض مسافران را می‌شنوند ترافیک را بهانه می‌کنند درحالی‌که برخی رانندگان دیگر عنوان می‌کنند در آن ساعات به‌دلیل ترافیک سنگین ترجیح می‌دهیم به خانه رفته و استراحت کنیم. آیا این رواست که در مقابل مردم بی‌تعهد باشند و به‌دلیل ترافیک زمان استراحت خود را با زمان اوج تردد تنظیم کنند؟ آیا نظارتی بر شاغلان این خط هست؟
دیداری از هنگام

   زمین‌های مسکونی شهریار اجازه ساخت ندارند
تعداد 56قطعه زمین واقع در شهریار (ورودی رضی‌آباد‌بالا)، در سال1373 از مزروعی به مسکونی تغییر کاربری پیدا کردند و سند آنها هم صادر شد. با این حال مالکین این زمین‌ها هنوز هم اجازه ساخت‌وساز ندارند. علت صادر‌نکردن مجوز ساخت توسط مسئولان چیست؟
موسوی از شهریار

   سامانه 2000111شرکت واحد قطع است
مدتی است که سامانه پیام کوتاه شرکت واحد 2000111قطع شده است. این سامانه بسیار پیشرو و عالی بود و با دادن شماره ایستگاه زمان رسیدن اتوبوس ارسال می‌شد.
 سیدمجید ذکردی از تهران

  اطراف روستای عطیبه در بوشهر تاریک است
با اینکه 4دهه است اتوبان از کنار روستای ما می‌گذرد هنوز اطراف روستای عطیبه که در مسیر اتوبان بوشهر به برازجان واقع شده فاقد روشنایی مناسب است. قرار بوده 4سال قبل با تخصیص بودجه، این پروژه انجام شود ولی به‌دلیل بی‌توجهی مسئولان وقت انجام نشد، لذا خواهشمند است به این مطالبه بحق مردم روستای عطیبه توجه شود.
عطیبانی از بوشهر

   پزشکانی که به سامانه الکترونیک وصل نیستند، جریمه شوند
بسیاری از پزشکان یا هنوز به سامانه یکپارچه نسخه‌های الکترونیک متصل و مجهز نشده‌اند و یا تمایلی به استفاده از آن ندارند و این موضوع بیماران را به دردسر انداخته است. سؤال اینجاست که چرا بدون آموزش و زیرساخت مناسب برای این کار، مسئولان اقدام به جمع‌آوری دفترچه‌های بیمه می‌کنند؟ 
رحمتی از تهران

  ‌از کجا می‌دانند مردم مخالف یا موافق آزادسازی واردات خودرو هستند
نماینده شهر ما کنگاور در مجلس تأکید دارند که اکثر مردم موافق آزادسازی واردات خودرو هستند یا آن نماینده شهر دیگری می‌گوید مردم قطعا با این کار مخالف هستند. بحث من این است که نمایندگان از کجا به‌نظرات مردم پی برده‌اند، درحالی‌که حتی نمی‌توان آنها را دید؟ آیا نظرسنجی کرده‌اند، آیا مردمی فرمی با موضوع خاص پر کرده‌اند؟ ‌اما نمایندگان باید از نظر مردم از راه‌های اصولی آگاه شوند.
نعمتی از کنگاور

   تعداد اتوبوس‌های خط معلم- هروی بسیار کم است
با توجه به سرمای هوا و تعداد زیاد افرادی که از حمل‌ونقل عمومی و مشخصا اتوبوس استفاده می‌کنند تقاضا داریم به تعداد اتوبوس‌های خط معلم به هروی افزوده شود. هر روز صبح و عصر ۴۰دقیقه باید منتظر باشیم زیرا این خط فقط ۴‌اتوبوس دارد.
دالایی از تهران 

   سازمان نظام روانشناسی بر کار روانشناسان نظارت کند
از سازمان نظام روانشناسی ایران توقع می‌رود که بر اخلاق، ‌رفتار و مدرک و تخصص روانشناسان نظارت کند و همچنین مانند پزشکان قیمت را به روانشناسان و کلینیک ابلاغ کند و آنها موظف باشند آن را در معرض دید قرار دهند. خبری در مورد شکستن حریم بانوان در کلینیک روانشناسی در مشهد خواندم که بسیار تأسف‌بار بود و خودم هم درخصوص قیمت در کلینیک روانشناسی در فرمانیه در تهران زمانی که ساکن این شهر بودم تجربه کردم و البته آقایی که به صرف روانشناس‌بودن مادر و روانپزشک‌بودن پدرش خودش هم مشاوره روانشناسی می‌دهد. قطعا اگر نظارت باشد چنین اخبار ناراحت‌کننده‌ای به گوش نمی‌رسد.
بیگ‌زاده از تبریز

   طرح نسخه‌های الکترونیکی بسیار عالی است
برخلاف نظرات برخی هموطنان که در همین ستون به چاپ می‌رسد به‌نظرم در طرح نسخه‌های الکترونیکی با همکاری کادر درمان و داروخانه‌ها مشکلات کمتر خواهد شد زیرا با این طرح دستکاری در نسخه‌ها و استفاده از حق بیمه‌های دیگران ناممکن می‌شود.
محمودنیا از تهران 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید