• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14936
+
-

آخرین وضعیت کودک آزاردیده کرجی

دختر معلول کرجی که توسط پدرش شکنجه شده بود در یکی از بیمارستان‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفت.

داریوش بیات‌نژاد، مدیرکل بهزیستی البرز در این‌باره به ایسنا گفت: نهم اردیبهشت‌ماه یکی از بازپرسان دادسرای کرج در تماس تلفنی از وقوع یک معلول‌آزاری خبر داد. بعد از این خبر نیروهای اورژانس123 در محل حادثه حاضر شدند و این کودک را به بیمارستان مدنی انتقال دادند. وی ادامه داد: به‌دلیل اینکه شدت آسیب‌دیدگی در برخی از بخش‌های بدن این دختر زیاد بود، وی برای درمان تحت‌عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه عمل‌های انجام شده موفقیت‌آمیز بوده و هم‌اکنون وضعیت جسمی کودک در شرایط مناسبی قرار دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر روند درمان تکمیل و کودک مرخص شود.

مدیرکل بهزیستی البرز درباره وضعیت پدر این کودک گفت: این فرد هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برد و باید تحت بررسی‌های روحی و روانی قرار گیرد، چراکه واقعیت این است فردی که سالم باشد نمی‌تواند به فرزند خود آسیب وارد کند. البته تا بررسی کامل وضعیت پدر این کودک نمی‌توان در مورد سالم بودن یا نبودن وی اظهارنظر قطعی کرد، ولی به وضوح مشخص است که این فرد از ناهنجاری‌های شدید روحی رنج می‌برد که توانسته این کار وحشتناک را با فرزند خود انجام دهد.
این مسئول درباره آینده این کودک توضیح داد: بعد از اینکه این مددجو به‌طور کامل سلامت خود را به‌دست آورد، کارشناسان صلاحیت مادر وی برای حضانت را بررسی می‌کنند، اگر مادر صلاحیت نگهداری را داشته باشد، حضانت کودک به او داده می‌شود و در غیر این صورت وی به یکی از مراکز نگهداری بهزیستی منتقل می‌شود. این دختر از لحاظ جسمی معلولیت دارد ولی از لحاظ بهره هوشی در وضعیت مناسبی است و مشکل خاصی ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :