• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 5 دی 1400
کد مطلب : 149182
+
-

آخرین خبر/ نشست سران قوا به میزبانی قالیباف

نشست مشترک سران قوای مقننه، مجریه و قضاییه عصر روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای‌اسلامی و غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درباره مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور تبادل نظر و مشورت کردند.

یخبندان در 24 استان کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا سه‌شنبه 7 دی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی کشور غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد،گفت:‌ در 2روز آینده در سواحل خزر و اردبیل افزایش نسبی دما را داریم. او گفت:‌ امروز در 24 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

سردار آزمون به انگلیس می‌رود؟
سایت فرانسوی foot01 با انتشار گزارشی، شرایط انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی به لیگ های معتبر اروپایی از قبیل لوشامپیونه و لیگ برتر انگلیس را مورد بررسی قرار داده است. سردار آزمون اولویت نقل و انتقالات زمستانی المپیک لیون است. مهاجم ایرانی زنیت تابستان امسال در آستانه انتقال به لیون بود و ژانویه آخرین پنجره برای جذب او قبل از پایان قراردادش است. اما نیوکاسل می‌تواند به سرعت امیدهای لیون را بر باد دهد.

بانوی ایرانی در قله اسکی جهان
در نخستین روز رقابت‌های بین المللی اسکی صحرانوردی که به میزبانی پیست اسکی کندلی ترکیه در حال برگزاری است، سمانه بیرامی بانوی باسابقه المپیک کشورمان موفق شد در رده نخست قرار گرفته و مدال طلا را از آن خود کند. در بخش مردان و رشته ۱۰ کیلومتر کلاسیک این رقابت‌ها نیز اسکی بازانی از کشور میزبان اول تا سوم شدند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید