• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 5 دی 1400
کد مطلب : 149152
+
-

تصادف زنجیره‌ای 4خودرو در جاده اهواز- خرمشهر جان 8نفر را گرفت

مینی‌بوس کارگران به مقصد نرسید

مینی‌بوس کارگران به مقصد نرسید

تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز -خرمشهر بین 4خودرو حادثه تلخی را رقم زد و به جان باختن 8نفر و مصدومیت دست‌کم 16نفر منجر شد.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 7:07صبح دیروز در کیلومتر 40جاده اهواز- خرمشهر اتفاق افتاد. سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان در این‌باره می‌گوید: در این حادثه یک دستگاه خودروی ایسوزو که حامل احشام بود و از سمت اهواز به خرمشهر حرکت می‌کرد با یک دستگاه مینی‌بوس که از سمت خرمشهر به اهواز در حال حرکت بود به‌صورت رخ به رخ برخورد کردند. وی ادامه داد: در ادامه این حادثه بلافاصله 2خودروی رانا و پژو که در پشت مینی‌بوس حرکت می‌کردند با مینی‌بوس و ایسوزو برخورد کردند. شدت این تصادف به حدی بود که خودروی رانا طعمه حریق شد، اما سرنشینان آن توانستند خود را نجات دهند.
به‌دنبال این تصادف زنجیره‌ای گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.در بررسی‌های اولیه معلوم شد 8نفر از سرنشینان مینی‌بوس که از کارکنان شرکت نفت بودند جان خود را از دست داده‌اند و 16نفر نیز مصدوم شده‌اند که حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی در اهواز و خرمشهر منتقل شدند.
رئیس پلیس راه خوزستان درباره علت اصلی وقوع این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که تجاوز به چپ خودروی ایسوزو به‌دلیل خواب آلودگی و خستگی راننده علت وقوع این حادثه است. با این حال بررسی‌های فنی در این خصوص ادامه دارد. وی همچنین این جاده را یکی از جاده‌های خطرناک خوزستان دانست و گفت: محور اهواز - خرمشهر پرتردد است و به‌دلیل دو طرفه بودن ازجمله محورهای حادثه خیز و پر تصادف خوزستان است که باید درباره آن فکری اساسی شود.
به‌دنبال وقوع این حادثه تلخ، رئیس‌کل دادگستری خوزستان از صدور دستور به دادستان خرمشهر برای بررسی و پیگیری فوری این تصادف زنجیره‌ای خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی گفت: دستورات لازم برای بررسی علت این حادثه صادر شده است و پس از تکمیل تحقیقات، نتایج آن به‌صورت کامل به اطلاع هموطنان خواهد رسید. مقصرین این حادثه اعم از راننده و سایر عوامل تأثیرگذار در وقوع این سانحه باید هر چه زودتر مشخص شوند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید