• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 28 آذر 1400
کد مطلب : 148563
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/G6ll7
+
-

مرد مرموز چرا غروب‌ها راهی بیابان می‌شد؟

کشف محموله بزرگ مخدر در دل کویر

کشف محموله بزرگ مخدر در دل کویر

ماموران پلیس کرمان با تعقیب یک موتورسوار در بیابان‌های راور به دخمه‌ای رسیدند که پر بود از کیسه‌های مواد‌مخدر.
به گزارش همشهری، مدتی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان راور در استان کرمان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از اهالی این شهر با یک باند شرارت و قاچاق مواد‌مخدر در ارتباط است.
این احتمال وجود داشت که این مرد در انتقال محموله‌های مخدر با این باند همکاری داشته باشد و به همین دلیل مأموران او را به‌صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند. مدتی گذشت و مأموران که تمامی رفت‌و آمدهای مرد مرموز را زیرنظر داشتند متوجه شدند که او گاهی وقت‌ها غروب‌ها سوار موتورش شده و درحالی‌که تلاش می‌کند توجه کسی را جلب نکند، راهی بیابان‌های اطراف شهر می‌شود و کمی بعد به خانه برمی‌گردد.
رفت‌وآمد این مرد به دل کویر مشکوک بود و به همین دلیل مأموران همزمان با غروب خورشید به تعقیب او پرداختند و پس از دقایقی کویرنوردی به آلونکی رسیدند که در دل بیابان ساخته شده بود. آنجا مخفیگاه مرد مرموز بود و وقتی مأموران وارد آنجا شدند با کیسه‌هایی پر از مواد‌مخدر روبه‌رو شدند.
سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این خبر گفت: در این عملیات 567کیلو مواد‌مخدر شامل 447کیلو تریاک و 120کیلو شیشه که در داخل آلونک دپو شده بود کشف شد. به‌گفته وی، متهم با پنهان کردن این محموله در دل کویر قصد داشت به‌تدریج آن را به شهرهای دیگر منتقل کند که با هوشیاری پلیس در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند.
سردار ناظری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این قاچاقچی به مراجع قضایی، ادامه داد: متأسفانه بخش زیادی از محموله کشف شده از متهم ماده فوق‌العاده خطرناک شیشه بود که نشان می‌دهد سوداگران مرگ به‌صورت کاملا هدفمند برای اعتیاد و گرفتاری افراد جامعه به‌ویژه قشر جوان اقدام به تولید مخدر شیشه کرده و آن را به شهرهای مختلف قاچاق می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید