• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 27 آذر 1400
کد مطلب : 148457
+
-

با مردم/ بزرگراه صدر نیازمند زیباسازی است

بزرگراه صدر به‌خصوص در طبقه اول که سازه‌ای بتنی عریان مقابل چشم رانندگان است نیازمند زیباسازی است. اتفاقا این سازه‌های عظیم بتنی ظرفیت درخشانی بابت زیباسازی و ایجاد طاق نصرت و رنگ‌آمیزی یا کاشی‌کاری و... ایجاد کرده‌اند که جا دارد سازمان زیباسازی در راستای بهسازی سیمای بصری شهر از آن بهره بگیرد.
اخوان از نوبنیاد تهران

  کمبود نیروی درمانی با استخدام دانشجوها برطرف شود
همان میزان که کمبود نیرو و کادر درمان اعلام می‌شود دانشجویان شاغل به تحصیل داریم که نگران آینده و اشتغال خود هستند و می‌توان با به‌کارگیری این دانشجویان به‌صورت پاره‌وقت و با ارقام کمتر هم خلأ کمبود کادر درمان را جبران کرد و هم امید به آینده را در میان قشر دانشجو افزایش داد. ضمن اینکه درصورت اشتغال، این قشر کمتر به مهاجرت پس از پایان تحصیلات خود خواهد اندیشید.
زمانی از شهرکرد

  شیوه اداره کشور متناسب با الگوی اسلامی باشد
شیوه‌ای که هم‌اکنون برای اداره کشور به‌کار گرفته شده باید براساس الگوی اسلامی باشد. تعدد مشکلات نشان می‌دهد که لازم است دست نادانان و خائنان از اداره کشور کوتاه شود تا این کشتی در ساحل آرامش پهلو بگیرد.
حمیدرضا بختیارپور، جانباز دفاع‌مقدس

   قیمت تبلیغات در نرم‌افزارهای مجازی سر به آسمان گذاشته
قیمت تبلیغات در برخی اپلیکیشن‌های تبلیغات سر به فلک می‌زند، درحالی‌که آنها هرگونه دلشان بخواهد عمل می‌کنند و به مشتری هم پاسخگو نیستند و اگر به همین روال پیش برود ممکن است چند وقت دیگر سلطانی از این جنس هم  داشته باشیم. حساب کنید در روز و در ‌ماه چقدر پول به جیب و حساب صاحبان این به‌اصطلاح مؤسسه‌ها می‌رود.
کیوان از تهران

  در مورد زمزمه حذف وام ازدواج شفاف‌سازی‌ شود
در لایحه بودجه1401 که تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است از وام ازدواج خبری ذکر نشده و حتی زمزمه حذف آن در سال آینده از برخی منابع خبری به گوش می‌رسد. از مسئولان تقاضا داریم برای روشن شدن و رد شایعات در این زمینه و شفاف‌سازی‌ اذهان عمومی اطلاع‌رسانی شود که آیا موضوع حذف وام ازدواج صحت دارد یا خیر؟
محمدحسین از بجنورد

   تخلف در فروش قطعات طلای دارای قفل و فنر
چندی قبل دستبندی خریدم که به فاصله چند ‌ماه قفل آن خراب شد وقتی برای تعمیر دستبند به طلافروشی مراجعه کردم دیدم قیمت تعمیر آن مقرون به صرفه نیست و تصمیم به فروش آن گرفتم. زمان فروش متوجه شدم که یک میلیون تومان بابت قفل دستبند از قیمت طلا کم کرده و سپس آن را می‌خرند چون عنوان می‌کنند که قفل دستبند از طلا نیست. سؤال این است که آیا طلافروش‌ها هنگام خرید طلا نباید به خریدار اعلام کنند که این قسمت کالای خریداری شده طلا نیست؟ مثل زمانی که بعضا عنوان می‌کنند نگین‌های سرویس طلا در زمان فروش از قیمت آن کسر می‌شود.
سیدین از یزد

  سهمیه سوخت رانندگان تاکسی اینترنتی چه شد
از راننده تاکسی‌های اینترنتی هستم که ۴ماه است مثل سایر همکارانم از سهمیه سوخت رانندگان تاکسی اینترنتی استفاده نکرده‌ام زیرا به ما تخصیص داده نشده است. آخرین نوبتی که سهمیه ما واریز شد مربوط به پیمایش برج ۵ است و این روال با توجه به گرانی بنزین، برای ما مشکلات جدی ایجاد کرده است. نه شرکت‌های اینترنتی، نه وزارت کشور و نه شرکت نفت هیچ‌کدام پاسخگو نیستند و ما نمی‌دانیم سهمیه بنزین خود را از کجا بگیریم.
امید از تهران

حمایت ۵هزار میلیارد تومانی از توسعه حمل‌ونقل عمومی تهران
بنده و همکارانم در شورای اسلامی دوره ششم، تمام توان خود را برای غلبه بر این مشکل به کار خواهیم بست. به‌عنوان نخستین گام مصوبه الزام شهرداری تهران به بازسازی ۶۰۰دستگاه اتوبوس، ۶۷دستگاه واگن و خرید ۲۰۰دستگاه اتوبوس برای مدت باقیمانده تا پایان سال را تکلیف کردیم و در گام دوم با اختصاص ۵۰۰۰میلیارد تومان برای خرید واگن، اتوبوس و قطعات یدکی و پیگیری پرداخت وجه پیش مربوط به خرید ۶۳۰دستگاه واگن عزم جدی این شورا را برای تحقق خواسته‌های بحق مردم فراهم آورده‌ایم. امید است با تحقق خواسته‌های بحق رانندگان زحمتکش شهرها و جاده‌‌ها، حمل‌ونقل کشور روزهای خوبی را تجربه کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید