• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 22 آذر 1400
کد مطلب : 147968
+
-

عدد خبر/ 34هزار میلیارد تومان

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برای نگهداری و حفاظت از راه‌های فرعی و روستایی کشور سالانه به ۳۴هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، فیروز قیاسی اظهار کرد: حدود ۲۷هزار کیلومتر راه شوسه روستایی در راه‌های کشور وجود دارد.

رتبه2
مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته وزارت راه و شهرسازی، قم با تامین زمین برای ۹۸درصد از سهم خود در طرح نهضت ملی مسکن، رتبه دوم را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده ‌است. به گزارش روابط‌عمومی راه و شهرسازی قم، حسن صبوری بیان کرد: در قم با الحاق اراضی ۵۶۰هکتاری مجاور پردیسان به شهر و تامین زمین در شهرهای کهک، دستجرد و سلفچگان، سامانه ثبت‌نام برای استان باز شد.

3255پرستار
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 3255پرستار در اصفهان در مراکز مختلف درمانی به کرونا مبتلا شدند. به گزارش مهر، شیما صفازاده افزود: همچنین ۱۱پرستار نیز در مراکز درمانی این شهرستان‌ها در راه مقابله با کرونا شهید مدافع سلامت شدند.

یک میلیون تن
مدیرکل گمرگ ایلام گفت: یک‌میلیون و ۲۷۷هزار تن کالا به ارزش ۶۳۲میلیون دلار طی 8ماه امسال از مرز مهران به کشور عراق صادر شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روح‌الله غلامی افزود: در این مدت، از نظر وزنی نسبت به سال گذشته ۱۳۹درصد و از نظر ارزش دلاری ۱۲۲درصد رشد صادرات ثبت شده است. به‌گفته وی، همچنین ترانزیت کالا از مرز مهران نیز طی مدت یادشده ۶۲هزار تن بود که در مقایسه با سال گذشته ۱۶۴درصد رشد داشته است.

یک میلیون تن
مدیرکل شیلات خوزستان از هدفگذاری شیلات استان برای تولید یک میلیون تن آبزیان در خوزستان در بازه زمانی ۷-۵ ساله خبر داد. به گزارش ایسنا، فتح‌الله ابوعلی اظهار کرد: خوزستان با تولید ۱۴۱هزار تن تولیدات شیلاتی رتبه سوم کشوری را دارد. وی با بیان اینکه در حال حاضر خوزستان از رتبه نخست آبزی‌پروری در کشور برخوردار است، افزود: این استان همچنین در حوزه صید و صیادی بعد از هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر رتبه چهارم را از آن خود کرده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید