• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 15 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14794
+
-

صادق محرمی: تمام تمرکزم فعلا روی الجزیره است

هنوز برای آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام

پرسپولیس  فصل آینده از نقل و انتقالات محروم خواهد بود و مدیران تیم مجبورند که با همین بازیکنان فعلی هر طور شده تمدید کنند. این در حالی است که به نظر می‌رسد بزرگترین علامت سوال باشگاه برای فصل آینده صادق محرمی خواهد بود. بازیکن جوان پرسپولیس شاید خودش هم فکر نمی کرد که به این سرعت پله‌های ترقی را طی کند. صادق محرمی در خصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
   اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. بعد از قهرمانی در لیگ حالا تمرینات خودمان را آغاز کرده ایم و آماده دیدار برابر الجزیره هستیم. امیدورام بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت نماینده امارات را شکست بدهیم و به جمع 8 تیم صعود کنیم و به همین دلیل تمام تمرکز تیم روی این بازی است.
   پرسپولیس برای دومین سال پیاپی توانست قهرمان شود.
 خداراشکر که برای دومین فصل پیاپی توانستیم قهرمان شویم. خوشحالم که این فصل را با قهرمانی پشت سر گذاشتیم و توانستیم قهرمانی را با یک برد شیرین به هواداران هدیه دهیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. 
امیدوارم این دو بازی پیش رو را نیز با خوبی و خوشی برگزار کنیم تا به مانند فصل قبل بتوانیم با بهترین نتایج فصل فوتبالی را به پایان برسانیم.
   فصل بعد چطور پیش خواهد رفت؟
پرسپولیس به هیچ بازیکنی متکی نیست و به  خاطر هوادارانش است که قدرتمند است. مطمئن باشید که پرسپولیس در فصل آینده هم مدعی قهرمانی خواهد بود و می‌تواند برای بار سوم قهرمانی لیگ را بدست بیاورد.
   حالا انتظار هواداران این است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم موفق شود.
ما در فصل قبل لیگ قهرمانان در گام آخر کم آوردیم و نتوانستیم به فینال برسیم اما امیدوار هستم که دراین دو بازی پیروز شویم و بتوانیم به جمع 8 تیم آسیا صعود کنیم.
   شنیده می‌شود که برای رفتن به اروپا  تصمیم خودت را گرفته‌ای؟
خیر اصلا این طور نیست.  ما دو بازی مهم پیش رو داریم و مهم‌ترین مسئله برای ما این است تا به دو بازی پیش رو فکر کنیم. باید همه تمرکز خود را روی این دو بازی بگذاریم. به همین دلیل هنوز هیچ تصمیمی برای آینده‌ام نگرفته ام.
   اگر به اروپا نروی با پرسپولیس تمدید می‌کنی؟
من در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم و در حال حاضر هم فقط به دوبازی آینده فکر می‌کنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید