• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 20 آذر 1400
کد مطلب : 147815
+
-

نقل‌قول / محسن منصوری استاندار تهران:


مجموعه آرادکوه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده، اما نباید با این مسئله احساسی برخورد شود زیرا چندین هزار میلیارد ریال تاسیسات در آنجا ایجاد شده است. آرادکوه زمانی خارج از شهر شکل گرفته که جمعیت تهران یک پنجم اکنون بوده است. پیش‌تر منطقه هوشنگ آباد را که عده‌ای هم به این موضوع نقد داشتند به‌عنوان جایگزین آرادکوه معرفی کرده بودند.

امین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران:

دلایل اینکه افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب‌ها به گرمخانه‌ها مراجعه نمی‌کنند را سؤال کردیم که متوجه برخی از مشکلات شدیم و برنامه‌ای را برای رفع این اشکالات درنظر گرفتیم. نخستین موضوع ما حفظ کرامت انسانی است. البته وقتی به کارکنان گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنیم آنها نیز از مشکلات و محدودیت‌هایی ابراز نارضایتی می‌کنند.

محسن نادی  مشاور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران:

برنامه‌های سازمان بر چند محور است یکی از آنها در مورد ساختمان‌های پرتردد و تجاری است؛ مانند پاساژها و... که ایمن‌سازی‌ این ساختمان‌ها در اولویت قرار دارد. این ساختمان‌ها باید به‌طور کامل شناسایی شوند و برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی‌ آنها و رفع نواقص و مشکلات ایمنی انجام شود.

محمود ترفع مدیرعامل  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

براساس گزارش سیاهه انتشار که از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منتشر شده است، کل سهم ناوگان اتوبوسرانی تهران از انتشار آلاینده‌های پایتخت 2درصد است که با توجه به اینکه هم‌اکنون نیمی از ناوگان گازسوز شده، این میزان به‌مراتب به کمتر از 2 درصد هم رسیده  است.

این خبر را به اشتراک بگذارید