• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 15 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14761
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

نظارت بر بازار اجاره بها

با سلام و خسته نباشید. در شرایط فعلی نرخ اجاره‌بها چون بدون هیچ نظارتی مانده است توسط مالکان و مشاورین املاک به مستأجرین که از اقشار جامعه هستند، تحمیل می‌شود. باور کنید داشتن سرپناه برایمان به آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شده است و انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط با نظارت بر بازار اجاره‌بها از افزایش بی‌رویه آن جلوگیری کنند.
 

7302...0912



  گرانی به بهانه افزایش حقوق

سلام. همه‌ساله در ماه‌های ابتدایی سال قیمت اجناس به بهانه افزایش حقوق کارمندان چند درصد گران‌تر می‌شود. این درحالی است که دولت هنوز همان وعده افزایش 10درصدی حقوق کارمندان را اعمال نکرده است! لطفا اینگونه مشکلات مردم را در روزنامه پیگیری کنید.
 
2152...0919



  حقوق کم خدمتگزاران

سلام بر دست اندرکاران روزنامه همشهری. اینکه مشکلات فرهنگیان را در این ستون منعکس می‌کنید جای تشکر دارد. اما لطف کنید در هفته معلم درخصوص حقوق کم خدمتگزاران آموزش و پرورش هم گزارشی بنویسید. آیا بهتر نیست مسئولان ذی‌ربط در وزارت آموزش و پرورش به فکر افزایش حقوق ما خدمتگزاران آموزش و پرورش هم باشند؟
 
4756...0938



  به فکر بازنشستگان باشند

سلام. دوران بازنشستگی در کشور ما برای بازنشستگان روزهای بسیار سختی است. چرا که این دوران مصادف می‌شود با هزینه‌های ازدواج فرزندان، اشتغال و تحصیلات آنها و از همه مهم‌تر هزینه‌های درمان فرد بازنشسته. از دولت و نمایندگان مجلس درخواست می‌کنیم بیش از پیش به فکر بازنشستگان باشند.
 
گلایه بازنشستگان



  هزینه اشتراک کاربران

سلام. درحالی‌که سطح کیفیت خدمات‌رسانی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت به‌شدت افت کرده است، اما این شرکت‌ها صرفا هزینه اشتراک کاربران را افزایش داده‌اند. متأسفانه قطعی‌های مدام و افت شدید سرعت اینترنت مشکلی است که این روز‌ها بسیار مشاهده می‌کنیم. لطفا اینگونه مشکلات مردم را هم در روزنامه منتشر کنید.
 
حکیمی از تهران


لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید