• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 16 آذر 1400
کد مطلب : 147458
+
-

عدد خبر/ 1/3 میلیون

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با گذشت یک‌سال از اجرای طرح «برق امید» در این استان یک‌میلیون‌و۳۰۰هزار صورتحساب برق با تخفیف ۱۰۰درصدی در این استان صادر شده است. به گزارش ایرنا، بهمن محجوبی‌اصیل اظهار کرد: از این میزان صورتحساب صادر شده حدود ۷۳۲هزار در حوزه برق روستایی و حدود ۴۹۷هزار در حوزه برق شهری است.

۲.۴میلیارد
رئیس پژوهشکده میگو کشور با اشاره به اینکه از ۱۰هزار جفت مولد میگو بیش از ۲.۴میلیارد قطعه بچه میگو تولید می‌شود، گفت: در آینده مرکز تولید مولد میگو عاری از بیماری برای تکثیر بچه میگو در بوشهر راه‌اندازی می‌شود. به گزارش تسنیم، عقیل دشتیان‌نسب افزود: اصلاح نژاد و به‌گزینی مولد میگو از دیگر برنامه‌های این پژوهشکده است.

۴۵کشور
محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی در زیربخش‌های مختلف به ۴۵کشور دنیا صادر می‌شود به‌گونه‌ای که صادرات در سال99 نسبت به سال‌های گذشته ۲۰درصد افزایش یافته است. به گزارش مهر، اکبر فتحی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: عراق، ترکیه، افغانستان، روسیه، ترکمنستان، آذربایجان و ارمنستان، عمده کشورهایی هستند که محصولات کشاورزی استان به آنها صادر می‌شود.

180  دانش‌آموز
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به ابتلای 180 دانش‌آموز‌ به بیماری کرونا خواستار تعطیلی بوفه‌های مدارس شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد
یزدان‌پناه گفت: دانش‌آموزان در زنگ‌های تفریح ماسک خود را برمی‌دارند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند. همه بوفه‌های مدارس باید تعطیل شوند و از ورود اولیا به مدارس مگر در مواقع ضروری خودداری شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید