• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 14 آذر 1400
کد مطلب : 147249
+
-

فعالیت سامانه پست کتاب


خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، خدماتی را به ناشران و علاقه‌مندان به کتاب ارائه می‌کند. 
به گزارش همشهری، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی از طریق خانه کتاب و ادبیات ایران، یارانه‌ای را به نمایشگاه‌های مجازی کتاب استانی تخصیص داده است؛ بناست تا با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، خدمات ویژه‌ای به ناشران عرضه شود. در واقع؛ سامانه پست کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب استانی، خدمات سرویس «سفارشی» را با کیفیت سرویس «پیشتاز» به ناشران ارائه می‌دهد؛ همچنین محموله‌هایی با قیمت فاکتور کمتر از ۳۰ هزار تومان نیز به‌صورت رایگان ارسال خواهد شد. 
در سامانه پست کتاب، ارسال هر بسته تا 2کیلوگرم به مبلغ ۷هزار تومان بوده و در هزینه ارسال بسته‌هایی با بیش از 2 کیلوگرم، ۱۵‌درصد تخفیف اعمال خواهد شد. ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پشتیبانی نمایشگاه مجازی کتاب استانی به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند. خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را از بیستم تا بیست‌وششم آذرماه ١٤٠٠ به‌مدت 7روز برگزار خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید