• چهار شنبه 28 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 18
چهار شنبه 10 آذر 1400
کد مطلب : 146992
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mZ5A3
+
-

اعلام آمادگی‌تهران برای برگزاری اجلاس گردشگری شهری2022

دعوتنامه شهردار تهران به رئیس سازمان جهانی گردشگری تقدیم شد

گردشگری
اعلام آمادگی‌تهران برای برگزاری اجلاس گردشگری شهری2022

 دعوتنامه شهردار تهران به منظور برگزاری اجلاس گردشگری شهری2022 به رئیس سازمان جهانی گردشگری در حاشیه اجلاس مجمع عمومی اعضای وابسته به این سازمان در مادرید اسپانیا تقدیم شد.
علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان با زوراب پلولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری دیدار و گفت‌وگو
کرد.
شالبافیان در این دیدار گزارشی از آخرین طرح‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه گردشگری به دبیرکل ارائه و تصریح کرد در سند تحول که به زودی از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ خواهد شد، حوزه گردشگری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
حسن قشقاوی، سفیر کشورمان در اسپانیا نیز که در این دیدار حضور داشت، نامه علیرضا زاکانی، شهردار تهران را مبنی بر اعلام آمادگی برای میزبانی از دهمین مجمع گردشگری شهری تقدیم دبیرکل سازمان جهانی گردشگری کرد.
زوراب پلولیکاشویلی نیز به نوبه خود ضمن تبریک انتصاب عزت‌الله ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان، از اراده وی برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری کشور تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن حمایت از طرح‌های گردشگری ایران از جمله ایجاد مرکز بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، بار دیگر مراتب قدردانی خود را از حمایت جمهوری اسلامی ایران از او در رأس این سازمان بین‌المللی ابراز کرد.
معاون وزیر گردشگری کشورمان با هدف شرکت در بیست‌و‌چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان بین‌المللی گردشگری به اسپانیا سفر کرده است. مقر دائمی این سازمان بین‌المللی در شهر مادرید قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید