• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 27 آبان 1400
کد مطلب : 145873
+
-

آماربازی

7/81
با وجود درخشش وحید امیری در بازی با سوریه، از نگاه سایت متریکا بهترین بازیکن ایران در این مسابقه علی قلی‌زاده بوده است. قلی‌زاده در این مسابقه نمره7/81را از متریکا دریافت کرد و با اختلافی ناچیز بالاتر از امیری قرار گرفت. گلی که قلی‌زاده در دقایق پایانی با دریبل چند بازیکن سوری وارد دروازه کرد نقش زیادی در بهترین شدن او داشته است. تا قبل از این گل وحید امیری با یک پاس گل و کسب یک پنالتی بهترین شرایط را در ترکیب ایران داشت. قلی‌زاده در این مسابقه 3دریبل موفق و 2پاس کلیدی داشت و درنهایت گل سوم ایران را هم زد و درخشش در این مسابقه را کامل کرد.

7/72
و اما وحید امیری که ستاره ایران در 2بازی اخیر بوده است. شماره11خستگی‌ناپذیر تیم اسکوچیچ در بازی با لبنان نمره8/11گرفت و با این نمره عالی بهترین بازیکن زمین شد. او در لبنان تنها بازیکن میدان بود که توانست از متریکا نمره بالاتر از 8بگیرد. در مصاف با سوریه وحید امیری پاس گل اول را به سردار آزمون داد، پنالتی گل دوم را برای حاج‌صفی ساخت و مثل قلی‌زاده 2پاس کلیدی هم در این بازی داد. او در این بازی نمره7/72را از متریکا گرفت و دومین بازیکن برتر میدان شد. اما در مجموع 2 مسابقه، امیری با معدل 7/92بهترین بازیکن ایران بوده است. پرسپولیسی‌ها از اینکه چنین ستاره‌ای دارند خوشحال و از اینکه او را خسته از تیم‌ملی تحویل می‌گیرند کمی ناراحت هستند.

7/05
در اتفاقی کم‌سابقه، همه بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی در بازی با سوریه، نمره بالای 7را از متریکا دریافت کردند. از زمانی که گروه متریکا، آنالیز مسابقات فوتبال را آغاز کرده به ندرت اتفاق افتاده است که هر 11بازیکن یک تیم نمره بالای 7را در یک مسابقه دریافت کنند. اما 11بازیکن برگزیده اسکوچیچ در مصاف با سوریه این اتفاق را رقم زدند. بعد از قلی‌زاده و امیری که آمارشان را در بالا خواندید، حاج‌صفی، نوراللهی، شجاع و عابدزاده نفرات سوم تا ششم ایران بودند که نمره بالای 7/40گرفتند. کمترین نمره بین بازیکنان اصلی به سعید عزت‌اللهی رسید که با نمره7/05به کارش در این مسابقه پایان داد. حتی صیادمنش که فقط 10دقیقه در زمین بود هم از متریکا نمره خوب 7/26گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید