• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
پنج شنبه 27 آبان 1400
کد مطلب : 145875
+
-

نکته بازی/ منتظر بیرانوند می‌مانیم


بعد از بازی با لبنان و با توجه به اتفاقاتی که در مسابقات اخیر ملی و باشگاهی برای علیرضا بیرانوند رخ داده بود، کاملا محتمل بود که این دروازه‌بان روی نیمکت بنشیند و از امیر عابدزاده استفاده شود. این اتفاق در بازی با سوریه رخ داد. عابدزاده در این مسابقه موفق به ثبت کلین‌شیت شد، هرچند در این مسیر خیلی به دردسر نیفتاد. به هر حال با اتفاقی که افتاد فعلا دروازه‌بان اول تیم ملی ایران امیر عابدزاده است و اهمیت این ماجرا زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم علیرضا بیرانوند برای سال‌ها این سنگر را قبضه کرده بود. حالا اما او باید بیشتر تلاش کند و بجنگد تا جایگاهش را پس بگیرد. زندگی همین است. اگر شل بجنبی، بقیه از تو جلو می‌زنند. منتظر بازگشت بیرانوند به روزهای اوج هستیم.

آخرین روسفیدی اسکوچیچ

در این مدت انتقادات بسیار زیادی از دراگان اسکوچیچ به عمل آمد و رسانه‌ها و پیشکسوتان تا جایی که می‌خورد این بنده خدا را کتک زدند. این وسط یکی از انتقاداتی که زیاد از مربی کروات به عمل می‌آمد، مربوط به بازی دادن علی قلی‌زاده می‌شد. با توجه به ترافیکی که تیم ملی ایران در پست‌های تهاجمی دارد، خیلی‌ها عقیده دارند نفرات شایسته‌تر از قلی‌زاده برای حضور در ترکیب داریم. با این حال علی قلی بازیکن محبوب دراگان است و او معمولا یک جا برای این فوتبالیست خالی نگه می‌دارد. از قضا در دیدار با سوریه و در شبی که حرف زیادی برای منتقدان باقی نماند، قلی‌زاده هم خوش درخشید و ضمن ارائه یک بازی خوب، گل سوم تیم ملی را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند.

شما چقدر آقایی!

نمایش‌های درخشان وحید امیری برابر لبنان و سوریه یک طرف و پست متواضعانه او بعد از بازی دوم یک طرف دیگر. امیری از صفحه شخصی‌اش استفاده کرده و خودش را سرباز مردم ایران خوانده است؛ سربازی که سعادت داشته و نزد مردمش سربلند شده است. چقدر قشنگ است این معنا، چقدر دلنشین هستند این کلمات، چقدر محترم و نجیب است این آقای وحید امیری. آدم لذت می‌برد وقتی این همه حسن را در وجود یک نفر می‌بیند. وقتی هم در کارت بهترین باشی و همچنین اخلاق خوبی داشته باشی، دیگر جای هیچ بحثی باقی نمی‌ماند. بعد از بازی با لبنان خیلی از امیری تعریف شد و شاید برخی تصور می‌کردند او خودش را گم کند، اما وحید ثابت‌قدم به راهش ادامه داد تا نشان بدهد یک ستاره اصیل است. دمت گرم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید