• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 23 آبان 1400
کد مطلب : 145448
+
-

روی خط خبر/ برگزاری جلسه سران قوا به میزبانی اژه‌ای

جلسه سران 3قوه بعدازظهر دیروز شنبه ۲۲آبان به میزبانی غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا و با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف، رئیس‌مجلس شورای اسلامی برگزار شد. سران قوا در جلسه دیروز که سومین نشست مشترک آنها در آبان‌ماه امسال بود، درباره مهم‌ترین موضوعات کشور ازجمله مسائل اقتصادی گفت‌وگو و مشورت کردند تا روند رسیدگی به مسائل و مشکلات سریع‌تر و جدی‌تر دنبال شود. در این نشست بر لزوم همکاری هر چه بیشتر قوا نیز تأکید شد. پیش‌تر محسنی‌اژه‌ای اعلام کرده بود که برای سرعت‌بخشی در حل مشکلات مردم مقرر شده نشست‌های سران قوا به‌طور منظم با فاصله‌های کمتر و حتی‌الامکان تا مدتی به‌صورت هفتگی برگزار شود./میزان

  کشف بیش از ۲۵تن انواع مواد‌مخدر در زاهدان
 وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، طی عملیات‌های جداگانه در ۶ماهه اول سال‌جاری، تعدادی از باندهای قاچاق مواد‌مخدر و محل اختفای آنها شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت. در این عملیات‌ها‌ بیش از ۲۵تن انواع مواد‌مخدر سنتی و صنعتی، ۳قبضه سلاح جنگی، مقادیری مهمات و ۳۶دستگاه خودرو کشف و ضبط شد؛ در همین راستا ۳۶نفر دستگیر و ۲نفر از اشرار به هلاکت رسیده‌اند.

  زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به فیاضی
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رأی اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه ۲۵‌آبان برگزار می‌شود. سیدنظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست که رئیس‌جمهوری در این جلسه حضور یابند یا نه. سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روز اعلام وصول نامه رئیس‌جمهور جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در حال برگزاری است و نمایندگان برنامه‌های وزیر پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید