• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 19 آبان 1400
کد مطلب : 145122
+
-

تازه‌های نشر/ پپا، پینوکیو، کارآگاه ماریلا

6جلد از ادامه مجموعه کتاب‌های«دنیای پپا»، پینوکیو و هشتمین جلد از مجموعه «کارآگاه ماریلا» کتاب‌های تازه انتشاری هستند که از سوی نشر افق منتشر شده‌اند.

  دنیای پپا

جلد‌های 17تا 21«دنیای پپا» با عناوین جورج و همبازی جدید، پپا و ماجراجویی در روز پاییزی، پپا نمی داند چه‌کاره شود، پپا به فضا می رود، پپا مهربان است و بهترین دوست پپا، هر یک با شمارگان 2هزار نسخه به بهای 25هزار تومان منتشر شده‌اند. این مجموعه توسط نویل استلی و مارک بیکر نوشته شده و مهسا خسروی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این مجموعه برای کودکان ۳ تا ۵ساله مناسب است. پپا و خانواده‌اش در این کتاب‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا نخستین فعالیت‌های زندگی‌شان را با آرامش و اطمینان بیشتری تجربه کنند.

  پینوکیو

کتاب پینوکیو نوشته کارلو کولودی، با ترجمه بهروز غریب‌پور دیگر کتاب تازه منتشر‌شده نشر افق است. پینوکیو مثل بعضی از پسربچه‌ها دوست دارد پستی‌وبلندی‌های زندگی را تجربه کند؛ به حرف بزرگ‌ترهایش گوش ندهد و از درس و مدرسه فرار کند. او هم مثل همه پسربچه‌ها دوست دارد دنبال آرزوهایش برود اما مشکل اینجاست که از تجربه‌هایش درس نمی‌گیرد. کارلو لورنزینی با نام ادبی کارلو کلودی 24نوامبر 1826در فلورانس ایتالیا به دنیا آمد. موفقیت محبوب‌ترین اثرش، پینوکیو، به حدی بود که نام او را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان ادبیات کلاسیک و ادبیات کودک در تاریخ ادبی جهان جاودانه کرد. این کتاب به بهای 68هزار تومان منتشر شده است.

  کارآگاه ماریلا

جلد هشتم از مجموعه رمان ماجراهای کارآگاه ماریلا، نوشته کیت پنکهرست را ریحانه جعفری ترجمه کرده است. کیت پنکهرست ماجراهای هیجان‌انگیز کارآگاه ماریلا را در هشت جلد نوشته و تصویرگری آن را هم خود او انجام داده است. مجموعه ماجراهای کارآگاه ماریلا دفترچه کارآگاهی فوق‌محرمانه دختری است به نام ماریلا میستری که  9‌سال و خرده‌ای سن دارد و برای حل هرجور معما و رمز آماده است. اگر می‌خواهید کودکان ۸ تا ۱۲ساله‌ را با یک شخصیت داستانی بی‌نظیر آشنا کنید و به آنها لذت خواندن رمانی جذاب، تجربه یک ماجراجویی مدام و حس خوب پرسشگری را هدیه بدهید، ماریلا همان است که می‌خواهید.

این خبر را به اشتراک بگذارید