• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 18 آبان 1400
کد مطلب : 145077
+
-

با مردم/ خیابان اسلامی در پاسداران دوطرفه شود

مدتی است که خیابان اسلامی به گلستان پنجم، واقع در منطقه پاسداران یک‌طرفه شده و این موضوع ترافیک سنگینی را در این محل به‌وجود آورده است. ساکنان منطقه پاسداران به حد کافی ترافیک و مشکل عبورومرور دارند، لطفا خیابان را به حالت اولیه بازگردانده و آن را دوطرفه کنید.
کاسبی از تهران

  گروکشی دانشگاه
به‌رغم اینکه هرساله دانشجویان دانشگاه آزاد تا پایان ترم برای پرداخت شهریه مهلت دارند اما در سال تحصیلی جدید، دانشگاه آزاد با توجه به شرایط آموزش مجازی مدام تهدید به قطع دسترسی دانشجویان بدهکار می‌کند و در این مسیر نه‌تنها دسترسی به کلاس‌ها برای بدهکاران را محدود کرده، بلکه به هر دلیل ممکن است دسترسی به کلاس دانشجویان را قطع کند که در این صورت برای دانشجو غیبت ثبت می‌شود و برخی استادان هم به‌سادگی عنوان می‌کنند می‌خواستید بدهی نداشته باشید. آیا در این شرایط اقتصادی بغرنج گروکشی دانشگاه آن‌هم زودتر از موعد نهایی برای پرداخت شهریه کاری منصفانه است؟
دانشجوی دانشگاه آزاد

  عرضه میوه‌های بی‌کیفیت در تره‌بار شیان لویزان
تره‌بار شیان واقع در لویزان، هم میوه‌های بسیار نامرغوبی ارائه می‌کند و هم رفتار کارکنانش مؤدبانه نیست. از مسئولان ناظر، درخواست رسیدگی به وضعیت این تره‌بار را داریم.
رفعت از تهران

  آیا مسئولان هم در خرید و معیشت مانند مردم دچار مشکلند
وزیر محترم تعاون، کار و امور اجتماعی در پاسخ به درخواست‌های مکرر کارگران و حقوق‌بگیران برای افزایش حقوق و دستمزد به جهت گرانی و تورم روزافزون گفته‌اند که مدیران و مسئولان هم به سبب گرانی‌ها و تورم مشکل دارند و برای خرید‌های روزانه خود دچار این نوع مشکلات شده‌اند، آیا واقعا چنین است؟ اگر چنین است و اینقدر ملموس موضوع را لمس می‌کنند چرا هیچ اقدامی برای جلوگیری از ادامه این روند نمی‌کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  دور برگردان خیابان پیروزی را بازگشایی کنند
خیابان پیروزی از بیمارستان فجر تا اتوبان، قبلا از سراتوبان امام‌علی دوربرگردان داشت که مدتی است آن را مسدود کرده‌اند. اکنون برای تردد در این مسیر باید وارد توبان شد و دور زد که باعث ترافیک شدید در این اتوبان شده است. لطفا این مشکل را که به‌سادگی قابل‌حل است برطرف کنند.
حشمتی از تهران

  کنترل قیمت‌ها چه شد
با یک بارندگی قیمت سیب زمینی که قوت اغلب مردم مستضعف است به کیلویی 10هزارتومان رسید آن‌هم در جنوب شهر. واقعا مردم ساکن در جنوب شهر در فشارند. مسئولان کاری کنند تا فشار از روی مردم برداشته شود.
علی بیضاوی از اسلامشهر

  سیاهی‌های روی نان‌ها باعث ناراحتی معده مردم می‌شود
قبلا که نان‌ها تنوری بود، شاطرها مرتب با دستمال بزرگ تنور را از زغال‌های ریز باقیمانده از نان سوخته و خرده‌های نان تنور قبلی پاک و تمیز می‌کردند ولی امروزه به‌خاطر سهل‌انگاری اکثرا این سیاهی‌ها روی نان‌ها هست و باعث ناراحتی‌های معده و بیماری‌های دیگر خواهد شد، اعتراض هم بکنیم می‌گویند قرار است نان را ماشینی کنیم که اصلا طعم و مزه این نان‌های تنوری را ندارد. ضمن حفظ نانوایی‌های تنوری، بر موارد بهداشتی و سلامتی آنها نظارت کافی شود
عزتی از شیراز

  غوغای سگ‌های ولگرد در کمالشهر
سگ‌های ولگرد در کمالشهر غوغا می‌کنند. در برخی نقاط این سگ‌های درشت‌اندام به‌صورت گله‌ای حرکت می‌کنند؛ حتی در روز روشن و مردم دچار رعب و وحشت می‌شوند. آیا در شهری که اکنون شاید حدود 200هزار نفر جمعیت دارد باید سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها جولان بدهند؟ از مسئولان تقاضا داریم در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی این حیوانات اقدام کنند.
محمدی از کمالشهر

  ساخت‌وساز جدید در شهر تهران مطلقا ممنوع شود
توسعه بی‌رویه حریم شهر تهران به‌خصوص در شهرداری‌های مناطق18، ‌19، 20و 22 در سال‌های اخیر بسیار مشهود بوده است، به‌گونه‌ای که تهران بی‌اندازه بزرگ شده است. صرف‌نظر از چگونگی صدور مجوز ساخت، آن‌هم در این حجم و تبعات جبران‌ناپذیر آن از مدیران جهادی کنونی انتظار داریم ساخت‌وساز و تغییر کاربری در تهران و حریم آن را مطلقا ممنوع کنند و با متخلفان از قوانین شهرداری و قانون‌شکنان برخورد قانونی و قاطعانه و بازدارنده داشته باشند.
علی اکبری از تهران

  بخشودگی دیرکرد اقساط وام‌های کوچک چه شد
قرار بود تبصره‌ای را اجرا کنند که براساس آن جرائم دیرکرد وام‌های کوچک زیر 100میلیون تومان مشمول بخشیدگی شود که اکنون اجرا نمی‌شود و از مسئولان تقاضا داریم اجرای این تبصره و قانون پیگیری شود تا از کار مردم گره‌گشایی شود.
منانی از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید