• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 18 آبان 1400
کد مطلب : 145051
+
-

نکته بازی/ واقعا هم باید دعوت شود


نساجی این هفته با 2 گل برابر نفت آبادان شکست خورد. با این حال جای نگرانی نیست، چون سهمیه اخراج و جنجال‌سازی در این تیم حفظ شد. با اینکه خود ساکت الهامی به‌خاطر حماسه‌ای که در سیرجان آفرید محروم بود، اما 2 تن از شاگردان خلف او به خوبی جای خالی استاد را پر کردند. اول محمد قربانی با دریافت 2 کارت زرد اخراج شد و بعد نوبت به مسعود خان شجاعی رسید که هم با یک اخطار به نخستین 4کارته لیگ 21تبدیل شود و هم کارت قرمز دوم را بگیرد. شجاعی برای محکم‌کاری تا جایگاه ناظر بالا رفت و به او هم اعتراض کرد که جای تقدیر دارد. الان متوجه می‌شویم چرا الهامی می‌گفت شجاعی باید به تیم ملی دعوت شود. واقعا هم جای استاد خالی است!

مربی هم که «کشک» است!

اقدام اسکوچیچ در مورد خط زدن نام مهدی طارمی از فهرست تیم ملی، واکنش‌های متفاوت زیادی را به همراه آورده که با توجه به اهمیت موضوع، کاملا هم طبیعی است. بعضی از این عکس‌العمل‌ها اما بیش از حد بامزه هستند. به‌عنوان مثال مسعود اقبالی گفته: «خط زدن طارمی کار خود اسکوچیچ نیست. او از جایی خط گرفته است.» بله، آفرین، کار کار انگلیسی‌هاست. فرشاد پیوس هم با تأکید بر اینکه مربی کروات مرتکب اشتباه خیلی بزرگی شده، از فدراسیون خواسته فورا طارمی را برگرداند. آدم باورش نمی‌شود این حرف را یکی از مشاهیر معتبر فوتبال ایران به زبان آورده. خب اگر قرار است فدراسیون خودش بازیکن دعوت کند، چرا خودش تیم را کوچ نکند؟ وقتی مربی تا این حد «کشک» است، اصلا چرا به این اجنبی پول اضافی بدهیم؟

این دیوار، موش دارد

یحیی گل‌محمدی بنده‌خدا مثلا می‌‎خواست با ایجاد تغییرات وسیع در ترکیب پرسپولیس برای بازی با گل‌گهر سیرجان، تیم حریف را غافلگیر کند. با این حال تقریبا تمام تصمیمات او از وسط هفته روی جلد همه مطبوعات ورزشی، سیاسی، اقتصادی، هنری و... درج شده بود. سایت‌ها، صفحات و کانال‌ها هم که دیگر قربانش برویم فقط دقایق تعویض را ننوشته بودند. همه می‌دانستند در این بازی جلال حسینی و حامد لک نیمکت‌نشین خواهند شد و علیرضا ابراهیمی نخستین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌دهد. خب این چه سورپرایزی است برادر؟ چرا ترکیب و کل ریز و درشت تیم شما را عالم و آدم می‌دانند؟ بعد جالب است که این آقایان می‌خواستند با بازی پشت درهای بسته، الهلال عربستان را گمراه کنند! دیوارهای رختکن پرسپولیس بدجوری موش دارد آقای گل‌محمدی. از ما گفتن بود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید