• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 17 آبان 1400
کد مطلب : 144985
+
-

خبرهای کوتاه/ بخشی از اراضی پادگان جی دیوارکشی شد

محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۹: مدتی پیش با توافق‌ها و تفاهمنامه‌های صورت‌گرفته با مجموعه وزارت دفاع، بخشی از اراضی پادگان جی به وسعت4/5هکتاربه‌منظور اجرای پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام به شهرداری تهران واگذار شده است. اکنون حصارکشی این اراضی با هدف تسهیل اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) ساخت بوستان دوستدار کودک و افزایش سرانه فضای سبز منطقه9انجام شده است.(همشهری)

  ایمن‌سازی 2 پارکینگ در میدان تجریش
مجید افشاری، معاون فنی و عمرانی شهردار‌ منطقه یک: 2 پارکینگ بزرگ شهید همت و باهنر که در نزدیکی میدان تجریش قرار دارند با اعلام سازمان آتش‌نشانی مبنی بر خطرناک بودن وضعیت ایمنی مورد بررسی قرار گرفتند و رفع نواقص در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت. رعایت و ارتقای ضوابط ایمنی و آتش‌نشانی ازجمله پله‌های فرار، سیستم اعلام و اطفای حریق، روشنایی، تهویه مطبوع، خروج اضطراری، رعایت الزامات HSE (سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست) و... ازجمله اقدامات اجرایی در این 2 پارکینگ بوده تا ضریب ایمنی آن ارتقا یابد. (پایگاه خبری شهر)

  بهره‌برداری از بلوار شهدای صادقیه تا ‌ماه آینده
هادی حق‌بین، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران: پیشرفت عملیات اجرایی بلوار شهدای صادقیه به مرز ۴۵درصد رسیده است. علاوه بر بازپیرایی محدوده مقابل ورودی ایستگاه مترو، اجرای بتن مسلح میدانگاه صادقیه که از سمت خیابان کلانتری آغاز شده بود تکمیل و همزمان 90درصد از سنگفرش کف و سکوها انجام شده است. اقدامات عمرانی در تنها بخش باقیمانده پروژه یعنی پیاده‌روی ضلع جنوب شرقی ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود کار ساماندهی بلوار شهدای صادقیه تا ‌ماه آینده به اتمام برسد. (همشهری)
 
   تکمیل پروژه نیمه‌کاره پارکینگ طبقاتی نیایش
حمید جوانی، شهردار منطقه ۳: در سطح کلان 2 پروژه نیمه‌کاره در حوزه فنی و عمرانی در منطقه وجود دارد. پارکینگ طبقاتی نیایش در مرحله اسکلت مسکوت باقی مانده که معاونت فنی و عمرانی شهرداری به این پروژه ورود کرده و مجددا راه‌اندازی خواهد شد. همچنین پارکینگ میدان فرهنگ از دیگر پروژه‌های کلان است که امیدواریم آن نیز دوباره راه‌اندازی شود. در منطقه ۳ در حوزه عمران از نظر زمین و عرصه‌هایی که بتوان برنامه‌ریزی‌های خاصی روی آن انجام داد با کمبود مواجه هستیم.(پایگاه خبری شهر)

این خبر را به اشتراک بگذارید