• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 11 آبان 1400
کد مطلب : 144509
+
-

با مردم/   طراحی میدان «باغ‌شاطر» مانع تردد روان است

معلوم نیست طراحی میدان باغ‌شاطر منطقه دربند با چه هدفی انجام گرفته است. متأسفانه طراحی این میدان به‌صورتی است که برای رفت‌وآمد شهروندان و همچنین اتومبیل‌ها ایجاد دردسرکرده است. از شهرداری منطقه تقاضا داریم نسبت‌به تغییر ساختار این میدان اقدام کند. 
الماسی از تهران

  ترمیم جاده قم -کاشان بسیار ضروری است
جاده قم-کاشان جاده پرترددی است و متأسفانه آسفالت بسیار نامناسبی دارد که برای تردد خودروها ایجاد مشکل می‌کند. از مسئولان اداره راهداری تقاضا داریم نسبت‌به مرمت این جاده اقدام کنند. 
زنگنه از کاشان

  انتشار و توزیع اوراق قرضه دولتی متوقف شود
از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی درخواست داریم تا جلوی انتشار و عرضه اوراق قرضه دولتی را بگیرند چون بازار بورس کشش این حجم از انتشار و عرضه را ندارد و در این فرایند سهامداران خرد، هر روز بیشتر از روز قبل متضرر می‌شوند.
مینایی از تهران

  پرداخت جرائم رانندگی در همه بانک‌ها امکانپذیر شود
بهتر است پرداخت جرائم رانندگی در تمامی بانک‌ها و شعب مختلف‌شان امکانپذیر باشد تا مردم کمتر دچار دردسر شوند.
مکرونی از آبادان

 تقاطع ولیعصر با خیابان‌های شهیدمطهری و شهیدبهشتی نیازمند پل عابر است
عبور و مرور عابران پیاده از تقاطع خیابان ولیعصر و شهیدمطهری و همچنین تقاطع خیابان ولیعصر و شهیدبهشتی بسیار سخت و خطرناک است. پل هوایی یا هر تدبیر اصولی و مهندسی دیگری می‌تواند از مشکلات عابران پیاده بکاهد. 
با تشکر برخ از تهران

   نتایج آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌های تبریز چه شد؟
پس از برگزاری آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم سال ۱۴۰۰ و اعلام اسامی قبول‌شدگان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با وجود دعوت از آنها جهت تحویل مدارک، اعلام کردند که قضیه استخدام کلا منتفی است و منتظر مصاحبه نباشید. اکنون مدت‌هاست پیگیری می‌کنیم ولی دانشگاه هم در این رابطه هیچ پاسخی به داوطلبان نمی‌دهد و فقط عنوان می‌کند از سازمان سنجش پیگیر باشید.
قدمی از تبریز 

  وضعیت نامناسب ایستگاه اتوبوس «باقرشهر»
من یکی از مسافرانی هستم که مدت‌هاست در ایستگاه باقرشهر شهر پرند، سوار و پیاده می‌شوم. متأسفانه این ایستگاه وضعیت بسیار نامطلوبی دارد. هیچ سایبانی برای آن تعبیه نشده و در سرمای زمستان و گرمای تابستان مسافران در عذابند. این کار هزینه چندانی ندارد اما باعث آسایش شهروندان می‌شود.
داوودی از شهر پرند تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید