• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14448
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/myn0
+
-

ریزنویس | شهر

جشنواره پرواز بادبادک‌ها همزمان با جشن نیمه‌شعبان در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود. این برنامه 11 تا 13 اردیبهشت از ساعت 19 تا 22 پذیرای شهروندان است. ویژه‌برنامه «پنهان پیدا» نیز با محوریت پاسخ به شبهات درخصوص غیبت امام زمان(عج) در این بوستان برگزار می‌شود. (همشهری)

علی نوذرپور، شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه۲۲ تهران: این منطقه برای مشارکت در احداث و راه‌اندازی 2مجموعه موزه زلزله و مرکز بین‌المللی آموزش مدیریت بحران آمادگی کامل دارد. (ایسنا)

محمدجواد شیرازی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: در 6ماه گذشته هزار و 170برج که بالای 10هزار متر تخلف داشته‌اند، شناسایی شدند که تخلفات میلیونی از طرح تفصیلی احصا شده است. (شهرنوشت)

مهدی اسماعیل‌بگی، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی: 200دستگاه تاکسی ویژه سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مستقر در مصلای تهران مسئولیت جابه‌جایی مسافران را از مصلی به اقصی نقاط شهر تهران بر عهده دارند. (ایسنا)

 علی دشتی، دبیر هیأت رئیسه شورای‌عالی استان‌های کشور: افزایش حق‌الزحمه اعضای شوراها در دستورکار شورای‌عالی استان قرار گرفته است. (ایسنا)

حسن رحمانی، شهردار منطقه 21 از افتتاح نخستین «کلینیک کسب‌وکار» ورودی غربی پایتخت به همت واحد کارآفرینی مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد. (شهرنوشت)

سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه4 تهران: با توجه به بارش‌های بهاری و برودت نسبی هوا در اردیبهشت ماه، گشت‌زنی و کمک‌رسانی ویژه به آسیب‌دیدگان و کارتن‌خواب‌های سطح منطقه آغاز شد. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :