• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 5 آبان 1400
کد مطلب : 143960
+
-

بازدید شهردار تهران از اداره کل امور ایثارگران

مدیران جدید 2اداره‌کل و یک‌سازمان شهرداری تهران، تعیین شدند

شهردار تهران روز سه‌شنبه در بازدید از اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران با مدیران و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت‌وگو کرد.‌علیرضا زاکانی در جریان این دیدار ضمن بررسی مهم‌ترین موضوعات و مسائل مرتبط با کارکنان در حوزه‌های مختلفی ازجمله مسکن، خدمات درمانی، یکپارچه‌سازی‌ بیمه کارکنان و امور رفاهی دستوراتی را صادر کرد. شهردار تهران همچنین دیروز در احکامی جداگانه، سرپرست‌ اداره کل فرهنگی و سرپرست اداره کل سلامت شهرداری تهران را منصوب کرد. در این احکام محمدحسن جعفرزاده به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران تعیین شد. بنابراین او جایگزین محی‌الدین فاضلیان شد.
 زاکانی در حکمی دیگر، حمید صاحب را به‌عنوان سرپرست اداره کل سلامت شهرداری تهران منصوب کرد. پیش از این زینب نصیری، مدیرکل سلامت شهرداری تهران بود.
همچنین با صدور حکمی، حسین اوجاقی را به‌عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب کرد.
اوجاقی، دارای مدرک دکترای مدیریت تربیت بدنی از دانشگاه تهران و نایب‌رئیس و عضو هیأت رئیسه فدراسیون ووشو، عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی و مدیر فنی و سرمربی تیم ملی ووشو است. کسب ۶مدال جهانی، ۳مدال جام‌جهانی، ۵مدال آسیایی و بازی های آسیایی، در کارنامه افتخارات اوجاقی ثبت شده است. مدرک مربیگری بین‌المللی، دستیاری کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و عضویت در شورای راهبردی سازمان ورزش شهرداری تهران در سال1395 بخشی از سوابق مدیریتی و ورزشی اوست. ‌‌پیش از این امیر محسنی، رئیس سازمان ورزش شهرداری بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید